Značka Pilsner Urquell přichází se speciální vánoční kampaní

5.12.2007 Ostatní

Značka Pilsner Urquell spouští od 1. prosince novou kampaň určenou pro vánoční období. Její hlavní ideou je moment pospolitosti a tradic, které shrnuje věta „Nejkrásnější jsou, když jsme spolu.“ Vánoční kampaň navazuje na komunikaci toho pravého a opravdového, které není očím na první pohled zřejmé. Plynule tak navazuje na kampaň Pilsner Urquell, která byla spuštěna od 1. června se sloganem „Pravé bohatství se skrývá uvnitř“. Kromě kampaně jsou pro spotřebitele připravena i speciální dárková balení a soutěže na www.pilsner-urquell.cz.

„Celková vánoční podpora staví na faktu, že u spotřebitelů existuje vybudované přirozené povědomí a spojení Pilsner Urquell a Vánoc. Za pravé bohatství Vánoc považujeme ryzí a původní hodnoty Vánoc. Nejdůležitější je podle našeho názoru moment pospolitosti a tradic, které nás o Vánocích svádí dohromady. Toto pro nás v emocionálně silných vizuálech a TV kampani shrnuje věta „Nejkrásnější jsou, když jsme spolu“, říká Petr Polák, manažer značky Pilsner Urquell.

Vánoční kampaň Pilsner Urquell (rok 2007)

 

Vánoční kampaň Pilsner Urquell (rok 2007)

Vánoční kampaň obsahuje TV spot, který se poprvé objeví na obrazovkách 8. prosince a poběží na všech TV stanicích (ČT, Nova a Prima). Kromě spotu budou využity i bigboardy, CLV a polep zastávek ve městech Praha, Brno a Plzeň. Na vybraných zastávkách si budou moci spotřebitelé stáhnout pomocí Bluetooth speciální vánoční přání jako tapetu do mobilu.

Kromě nové kampaně jsou pro spotřebitele připravena speciální dárková balení primárně určená k tomu, aby si je lidé koupili a obdarovali své známé, blízké a udělali jim tím radost. Letos jsou připravena 3 speciální balení (4 lahve plus 0,3 l džbánek, 8 lahví + džbánek, kartonové balení 24 x 0,33 l plech). Vedle toho je tradičně ukryto ve standardním kartonovém 8 packu tematické překvapení – letos je to sada 25 ks vánočních ubrousků Pilsner Urquell, což ladí s jedním z klíčových vizuálů kampaně.

Zajímavosti z TV reklamy:

  • Koncept televizní reklamy, stejně jako celé kampaně, vznikal v létě a počátkem podzimu v agentuře Leo Burnett.
  • Třicetivteřinový spot natočil během jedné listopadové noci na náměstí Svornosti v Českém Krumlově britský režisér Andy Lambert s kameramanem Oliverem Curtisem.
  • Koleda „Chtíc aby spal“ pochází ze 17. století a je dílem Adama Michny z Otradovic.
  • Veškeré tóny, které v koledě zazní, jsou nahrány na lahve Pilsner Urquell.
  • Natáčení se kromě hlavních aktérů účastnilo cca 80 komparsistů.

Agentura: Leo Burnett
Produkce: Film Service
Režisér: Andy Lambert (http://www.hsilondon.co.uk)
DOP: Oliver Curtis
Střih: Filip Malásek/Robota
Postprodukce: UPP
Sound: Soundsquare

Bližší informace:
Vladimír Jurina, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

X X X

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. Je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.

Plzeň