„Domácí výčep“ zaznamenává rekordní prodeje

5.12.2007 Obchodní výsledky

Za dva týdny se prodalo už i 4000 soudků Pilsner Urquell

Dostupnost kvalitního čepovaného piva i v domácím prostředí či na dovolené láká rekordní počet spotřebitelů. Již za první dva týdny po uvedení na trh v polovině listopadu překonala poptávka po domácím výčepu piva, vzniklém ve spolupráci společnosti ETA a značky Pilsner Urquell, veškerá očekávání. Současně se prodaly 4000 pětilitrových soudků Pilsner Urquell. O elektrické výčepní zařízení ETA 0637 Minipub je v současné době enormní zájem a je možné, že navzdory navyšování objednávek ze strany prodejců nebude možné pokrýt veškerou poptávku koncových spotřebitelů před vánočními svátky.

Elektrické výčepní zařízení ETA 0637 Minipub se prodává od poloviny listopadu v síti MAKRO, Electroworld, Datart, Globus, v nezávislých maloobchodních prodejnách a ve značkových prodejnách ETA a ze strany zákazníků zaznamenává rekordní poptávku: „O výčepní zařízení je velký zájem, poptávka spotřebitelů je podstatně větší než naše původní odhady. V těchto dnech dostaneme další dodávku z výroby a budeme moci začít pokrývat požadavky našich zákazníků. Další výčepní zařízení budeme mít k dispozici kolem 20. prosince. Poptávka ze strany konečných zákazníků je vysoká a obchodníci v těchto dnech výrazně navyšují objednávky. Je možné, že všechny požadavky obchodníků před Vánoci nebude možno pokrýt. Další dodávky máme naplánovány již od ledna příštího roku a činíme veškerá opatření pro jejich navýšení tak, abychom co nejrychleji uspokojili poptávku,“ říká obchodní ředitel ETA Luboš Bureš.

„Již za pouhé dva týdny od uvedení produktu na trh jsme prodali cca 4000 soudků, tedy množství odpovídající 200 hl, a to při výhradní distribuci v rámci 4 prodejních řetězců. Do konce roku bychom rádi prodali 500 hl, tedy 10 000 pětilitrových soudků,“ upřesňuje Petr Polák, manažer značky Pilsner Urquell.

Elektrické výčepní zařízení ETA 0637 Minipub bylo na trh uvedeno za zaváděcí doporučenou maloobchodní cenu 4999 Kč, výchozí cena nového pětilitrového soudku Pilsner Urquell v distribuční síti představuje 319 Kč. Přístroj Minipub umožňuje čepovat a správně chladit pivní mok z pětilitrového soudku s jednoduchou obsluhou a minimálními provozními náklady. Pohodlně jej můžete využít doma, pro oslavy, dovolené a jiné příležitosti – chod přístroje umožňuje napojení na elektrickou síťovou zásuvku i na autozásuvku.

Bližší informace:
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 223, 724 617 886
ing. Libor Hladík, manažer marketingu ETA, tel.: 469 802 605, 602 428 319
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

X X X

Plzeňský Prazdroj, a.s.

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. Je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.

ETA a.s.

  • ETA a. s. má více než šedesátiletou tradici ve výrobě elektrických spotřebičů pro domácnost.
  • V obchodní činnosti rychle inovuje nejen tradiční sortiment, ale rozšiřuje nabídku spotřebičů i v oblasti zlepšování komfortu bydlení, péče o zdraví a osobní hygienu. Vstupuje také do nových segmentů trhu. Např. v roce 2004 byl zaveden prodej bytových klimatizačních jednotek, letos se rozšířila nabídka o holicí strojky, zavedl se prodej hobby nářadí a dalších druhů výrobků.
  • Ve výrobní činnosti se vedle výroby elektrických spotřebičů pro domácnost daří rozšiřovat produkci komponentů. Rychlým tempem roste zejména kooperace pro automobilový průmysl. Výrobní úsek byl rozdělen na dvě divize: divizi elektrických spotřebičů a divizi komponentů s názvem Plastkov.
  • Navzdory rostoucí konkurenci pokračovala společnost ETA a.s. v roce 2006 ve zvyšování prodeje malých spotřebičů pro domácnost. Celkový prodej hotových výrobků značky ETA se loni zvýšil ve srovnání s rokem 2005 o devět procent, ve Slovenské republice pak o 12 %. Za rok 2006 tak tradiční česká značka ETA prodala na trhu v České republice a na Slovensku celkem 1,08 milionů malých elektrických spotřebičů.
  • Veškeré akcie společností ETA a.s. Hlinsko a Plastkov MR a.s. Liberec v červnu koupila investiční společnost Benson Oak Capital. Na předmětu podnikání obou převzatých firem se nic nemění.

Plzeň