Plzeňský Prazdroj uvádí na trh nový osvěžující nápoj: Frisco

12.5.2004 Obchodní výsledky

Leader českého pivního trhu otevírá zcela novou produktovou kategorii

Novinkou na českém nápojovém trhu je osvěžující,
nízkoalkoholický sladový nápoj s jemnou, citronovo-jablečnou chutí. Pod
názvem Frisco jej Plzeňský Prazdroj uvádí v těchto dnech do barů a klubů,
později pak rozšíří do restaurací a do maloobchodní sítě. Jde o první
vlastní produkt firmy mimo tradiční výrobu piva.

Plzeňský Prazdroj tak vstoupil na nový, v České
republice dosud nepříliš rozvinutý segment trhu. „Dnešní trh není v žádném
případě izolovaným pivním trhem – je to komplexní trh nápojů, který se
dramaticky mění. Využili jsme proto příležitosti v jednom z jeho segmentů,
který má podle nás slibný potenciál,“ uvádí důvody pro uvedení Frisca na
trh generální ředitel Plzeňského Prazdroje Steve Woodward. „Naší strategií
je dále posilovat vedoucí pozici na domácím pivním trhu a ve spolupráci s
mateřskou společností SABMiller pak zejména dále expandovat do zahraničí.
Jako leader českého trhu chceme také rozšiřovat své aktivity i do dalších
oblastí a nabídnout spotřebitelům právě tak zajímavé inovace, jako je
Frisco.“

Inspirací pro Frisco byla rostoucí popularita podobných
nápojů v zahraničí. Vývoj Frisca a všech jeho parametrů včetně chutě,
perlivosti či originálního designu láhve trval v Plzeňském Prazdroji
několik let. „Frisco není pivo, přestože část výrobního postupu je podobná
jako u vaření piva,“ vysvětluje Martin Kuděla, brand manager Frisco.
Základem pro výrobu Frisca je tak jako u většiny alkoholických nápojů
ječmenný slad. Místo chmele se však ke sladu přidávají vysoce kvalitní
přírodní aromata. Právě kombinace sladu a ovoce dává Friscu jeho
výjimečnou a příjemnou chuť.

Frisco je určené především lidem, kteří rádi pijí lehké
alkoholické nebo míchané nápoje. „Svou lehkou chutí osloví především
ženy, ale také všechny, kdo rádi zkoušejí něco nového,“ říká Martin
Kuděla. Frisco je vhodné k osvěžení při zábavě, tanci, v klubech, ale i
při příjemném posezení s přáteli. „Při srovnání s jinými podobnými
nápoji, které se dnes při těchto příležitostech pijí, je Frisco jedinečné
svou chutí, složením, stylem, elegantním vzhledem lahve a příznivou cenou.
Zákazník ocení také to, že dostane hotový nápoj, který není připravován až
na baru nebo v restauraci,“ dodává Martin Kuděla. Frisco zaujme i svou
jasnou zlatou barvou a elegantní a moderní lahví s „twist off“ uzávěrem,
který umožňuje snadné otevírání bez použití otvíráku. Pro zvýraznění
příjemné chuti a pocitu osvěžení je vhodné podávat nápoj dobře vychlazený (6-8°C).

Vše, co chcete vědět o Friscu naleznete zde.

X X X

  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s
    vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého
    piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell,
    Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. Frisco doplňuje sortiment
    Plzeňského Prazdroje o nový typ nápoje z kategorie nazývané „coolers“.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s. zaměstnává 2 754 lidí ve
    svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13
    obchodně distribučních centrech v celé České republice.
  • Plzeňský Prazdroj řídí také slovenský Pivovar Šariš,
    číslo 2 na slovenském pivním trhu. Představuje tak nejvýznamnější
    subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě.
  • Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické
    společnosti SABMiller plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď
    SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Praha