Nový výčep Plzeňského Prazdroje rozvíjí staročeskou tradici

29.1.2004 Ostatní

Plzeňský Prazdroj přichází s novým modelem exkluzivního
zařízení pro čepování svého piva. Po nových sklenicích pro prémiovou
značku Pilsner Urquell, které se v těchto dnech začaly dodávat do
restaurací, je to další krok ke zvýšení úrovně českého pohostinství a k
podpoře tradiční české pivní kultury.

Plzeňský Prazdroj tak navazuje na zlatou éru českých
hospod, kterou vždy reprezentovaly mimo jiné solidní kovové výčepní hlavy.
„Důvodem pro zahájení vývoje nového zařízení byla snaha o další
zlepšení technických parametrů,“ uvádí Vladimír Přibil, manažer
marketingových služeb Plzeňského Prazdroje. „Nový výčep navíc umožňuje
výrazným a důstojným způsobem prezentovat naše značky na tak důležitém
místě hospody, jakým je výčep,“ dodává Přibil.

Nové výčepní hlavy se vyznačují nezaměnitelným
vzhledem, solidním a robustním provedením. Povrch zařízení je upraven
titanováním, což při správném používání zaručuje neměnný vzhled minimálně
na 20 let. Vyměnitelné plakety s logem čepované značky umožňují
univerzální použití pro všechny značky Plzeňského Prazdroje, vnitřní
nasvícení plakety zvýrazňuje jejich viditelnost. Pozitivní efekt na
kvalitu čepovaného piva má zejména technická novinka – dochlazení pivního
vedení až k samotnému kohoutu.

Kromě kvality produktů, správné obchodní a marketingové
strategie je důležitým faktorem pro úspěch na českém pivním trhu také
postoj pivovaru k technologické úrovni čepování piva. „Přístup
Plzeňského Prazdroje je charakteristický komplexní péčí o pivo po celou
dobu, než se dostane z pivovaru až ke spotřebiteli – tedy přepravu,
skladování i čepování piva. Nový výčep z tohoto pohledu splňuje se svými
parametry podmínky pro špičkovou kvalitu piva, na kterou jsou naši
zákazníci zvyklí,“ doplňuje Josef Krýsl, manažer technického servisu
Plzeňského Prazdroje a přední propagátor péče o kvalitu českého piva.

X X X

  • Plzeňský Prazdroj, a.s. je lídrem českého trhu a s
    vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého
    piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell,
    Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a.s. zaměstnává 2 754 lidí ve
    svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13
    obchodně distribučních centrech v celé České republice.
  • Plzeňský Prazdroj řídí také slovenský Pivovar Šariš,
    číslo 2 na slovenském pivním trhu. Společně tak představují
    nejvýznamnější subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní
    Evropě.
  • Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické
    společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40
    zemích čtyř kontinentů. Vlajkovou lodí SABMiller je značka Pilsner
    Urquell.

Praha