Pilsner Urquell od Nového roku do nových sklenic

22.12.2003 Ostatní

Příjemnou novinku chystá od Nového roku pro
spotřebitele Plzeňský Prazdroj. Do restaurací a pivnic čepujících
prémiovou značku Pilsner Urquell začne postupně dodávat nový typ pivního
skla.

Po inovacích sklenic u svých značek Radegast a
Gambrinus přistoupil Plzeňský Prazdroj k zavedení nového typu skla i u
prémiové značky Pilsner Urquell. „Vedla nás k tomu snaha nabídnout
spotřebiteli to nejlepší z moderní sklářské výroby, aby si vyhlášený
plzeňský ležák mohl řádně vychutnat,“ uvádí Vladimír Přibil, manažer
marketingových služeb Plzeňského Prazdroje. „Chceme odejít od
uniformních sklenic lišících se pouze potiskem a přinést na trh unikátní a
komplexní design, který by sklenice spojil v jednu rodinu a zároveň by je
dostatečně odlišil od sklenic jiných značek. Nové sklenice se vyznačují
silnějším sklem, které delší dobu zachovává správnou teplotu a optimální
chuťové vlastnosti piva. Reliéfní provedení značky Pilsner Urquell působí
mnohem estetičtěji než pouhý potisk, diamantové výbrusy sklenice znásobují
zlatavou jiskru piva,“ vyjmenovává Vladimír Přibil hlavní přednosti
nových sklenic. Reliéfní logo, které je pro nové sklenice dalších značek
Plzeňského Prazdroje typické, navazuje na historický způsob značení
pivních lahví reliéfem. Příjemná pro spotřebitele je také skutečnost, že
svou značku poznají nejen vizuálně, ale i hmatem.

Nové sklenice mají jednotný styl ve všech třech
variantách provedení – 0,3 l, 0,5 l a klasický půllitr s uchem. Elegantní
a nadčasový design je vhodný pro všechny typy gastronomických zařízení.
Nové sklo pro značku Pilsner Urquell bude do českých restaurací zaváděno
od ledna 2004, a to postupně jako náhrada za dosud používané sklo.

Podle názorů spotřebitelů je úroveň pivního skla
považována za slabé místo jinak proslulé české pivní kultury. Nejvíce je
kritizováno levné, tenké sklo. Často projevují konzumenti piva touhu po
klasických půllitrech – masivních a silnějších, které něco vydrží. Nejvíce
je preferován tvar džbánku: Má v české pivní tradici své nepopíratelné
místo a mezi sklenicemi pro značku Pilsner Urquell získal velkou oblibu.

X X X

  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s
    vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého
    piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell,
    Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s. zaměstnává 2 754 lidí ve
    svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13
    obchodně distribučních centrech v celé České republice.
  • Plzeňský Prazdroj řídí také slovenský Pivovar Šariš,
    číslo 2 na slovenském pivním trhu. Představuje tak nejvýznamnější
    subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě.
  • Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické
    společnosti SABMiller plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď
    SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Praha