Úspěch Plzeňského Prazdroje

14.3.2003 Ostatní

V konkurenci 35 pivních značek z 19 pivovarů získal
ležák Radegast Premium 1. místo – ZLATÝ POHÁR a výčepní pivo
Velkopopovický Kozel ZLATÝ CERTIFIKÁT za stálou a vyrovnanou kvalitu v
prestižní soutěži Zlatý pohár PIVEX – PIVO 2003. A nový Král výčepních
České republiky čepuje i Pilsner Urquell a Gambrinus.

1. DOBRÁ ZPRÁVA z dnešního večera pro pivovar PLZEŇ:
máme nového KRÁLE VÝČEPNÍCH ČESKÉ REPUBLIKY – výborného Daniela
Jϋnglinga
z Restaurace Hamburk, Slaný. Sláva vítězi, čest poraženým:
na první místo sice favorit, sympatický Jaroslav Trojánek,
nedosáhl, ale podpora v soutěžním sále i zájem vlastních štamgastů nakonec
vykouzlily i na jeho tváři úsměv: „Moc jsem chtěl vyhrát. Zklamal jsem
svoje hosty i plzeňské, ale za rok jdu do boje zase, i kdyby Švejci v naší
hospodě padali, za rok to určitě vyjde,“ komentoval nám výčepní ze
Švejk restaurantu z Nepomuku.

2. DOBRÁ ZPRÁVA z dnešního večera pro pivovar
RADEGAST:
ležák Radegast Premium získal v Brně další ocenění – 1.
místo v soutěži a pyšní se tak nově titulem: Zlatý pohár PIVEX – PIVO
2003. Poslední ceny shromažďoval Radegast především v zahraničí, např. na
světové pivní soutěži – World Beer Cup 2002 v USA. Teď si svoji pozici
obhájil i doma. „Říká se, že nikdo není doma prorokem. O našem pivu to
ale neplatí. Radegast vyhrává v zahraničí i doma. Je to potvrzení, že
investice do rozvoje a modernizace technologií přinášejí své ovoce,“
komentuje získání certifikátu manažer závodu v Nošovicích Ivo Kaňák.

3. DOBRÁ ZPRÁVA z dnešního večera pro pivovar VELKÉ
POPOVICE:
Značka Velkopopovický Kozel získala do své sbírky ocenění
tentokráte v kategorii výčepní světlé pivo. „Černý Kozel je již Černým
pivem roku 2003, a tak se světlý nemohl nechat zahanbit“, doplňuje
svého kolegu z Radegastu Gavin Millar, manažer závodu ve Velkých
Popovicích.

Nakonec je to konzument a zákazník, kteří si vybírají.
Je to umění nošovických, velkopopovických a plzeňských sládků, kteří svou
zkušenost a umění vdechují do zlatého moku. A je to také umění pracovníků
obchodu, distribuce a technického servisu naší firmy: „Ani
nejkvalitnější produkty se neprodávají samy. Jsme rádi, že se nám podařilo
podtrhnout dnešní úspěch značek Radegast a Kozel: na domácím trhu jsme
meziročně zvýšili jejich prodej o 4 %,“ navázal svým číselným
komentářem na výrobní manažery Otakar Binder, obchodní a distribuční
ředitel.

X X X

  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s
    vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého
    piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell,
    Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • V roce 2002 prodal Plzeňský Prazdroj v ČR i v
    zahraničí rekordní množství piva – přes 9 milionů hektolitrů. Pokud jde
    o hospodářské výsledky, společnost přešla v roce 2002 na systém tzv.
    fiskálního roku, jednotného v celé skupině SABMiller, který končí 31. 3.
    Výsledky za aktuální účetní období budou tedy včas oznámeny v souladu s
    platnými předpisy.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s. zaměstnává 2 754 lidí ve
    svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13
    obchodně distribučních centrech v celé České republice.
  • Plzeňský Prazdroj řídí také slovenský Pivovar Šariš,
    číslo dvě na slovenském pivním trhu. Představuje tak nejvýznamnější
    subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě.
  • Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické
    společnosti SABMiller plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď
    SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Brno