Pilsner Urquell startuje olympijskou kampaň s Emilem Zátopkem

2.7.2008 Pilsner Urquell

Startuje i nová spotřebitelská soutěž, 10 výherců odjede na olympiádu

Značka Pilsner Urquell, jeden z hlavních sponzorů Českého olympijského týmu, spouští od 7. července novou olympijskou kampaň. Hlavní postavou televizního spotu je jeden z nejlepších českých sportovců všech dob, čtyřnásobný olympijský vítěz Emil Zátopek. Televizní kampaň doplní billboardy, inzeráty v tisku a internetové bannery. Spotřebitelé budou moci soutěžit o 10 zájezdů na olympiádu v Číně. Na realizaci olympijské kampaně se spolupodílela i Dana Zátopková.

„Otevřeně se hlásíme k hodnotám olympionismu a pravým olympijským myšlenkám. Již sedm let podporujeme naše sportovce v jejich přípravě, aby co nejlépe reprezentovali Českou republiku všude ve světě, podobně jako se to daří naší značce. Naše olympijská kampaň je v souladu s naším sloganem „Pravé bohatství se skrývá uvnitř“ – chceme podpořit to, co je na olympiádě nejdůležitější – soubor pravých hodnot a fair play. Jejich naprosto zřejmým nositelem byl fenomenální běžec Emil Zátopek, jenž je hlavní postavou TV spotu. Jsme velmi rádi, že na spotu s námi spolupracovala i jeho manželka Dana Zátopková,“ říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell.

„Musím se přiznat, že jsem ze začátku měla strach, aby to dobře dopadlo a skoro jsem ani nespala. S výsledkem jsem spokojena a reklama se mi osobně velmi líbí, snad potěší i diváky, kteří měli Emila rádi,“ dodává Dana Zátopková.

Deset výherců se podívá na olympiádu – soutěž právě začíná!
Pokud se chcete přímo podívat na olympiádu v Číně, je potřeba se zapojit do spotřebitelské soutěže Pilsner Urquell, která právě začala a potrvá do 3. srpna. Po odeslání kódů z 5 víček se mohou spotřebitelé zapojit do vědomostní soutěže a vyhrát jeden z deseti zájezdů na olympijské hry nebo některou z 13 300 cen oblečení olympijské Pilsner Urquell Collection. Vítěze čeká jedinečný životní zážitek – díky ubytování v českém olympijském domě budou přímo v centru dění a mohou si tak vychutnat tu pravou olympijskou atmosféru! Součástí atraktivní ceny je doprava, ubytování, vstupenky na soutěže a další výlety. Podrobná pravidla soutěže jsou na www.pilsner-urquell.cz .

Olympijská kampaň obsahuje zmíněný TV spot, který se poprvé objeví na obrazovkách
7. července ve 20 hodin na programu ČT1 a dále poběží na všech TV stanicích (Česká Televize, Nova a Prima). Kromě spotu budou dále využity i billboardy, inzerce v tisku a internetové bannery. Celá kampaň potrvá do konce srpna.

Agentura: Leo Burnett Advertising
Kreativní ředitel: Martin Pasecký
Produkce: Stillking Films
Režisér: Jakub Kohák

Bližší informace:
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

X X X
  • S celkovým prodejem 10,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2007 a s exportem do více než 55 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. Je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.

Praha