Letos o měsíc dříve: Velkopopovický Kozel slaví milion prodaných hektolitrů na českém trhu

3.12.2008 Ostatní

Velkopopovického Kozla, jedné z nejoblíbenějších pivních značek na trhu, se již v letošním roce koncem listopadu prodalo více než 1 milion hl. Této hranice Kozel dosáhl o měsíc dříve než vloni. Oblibu tradiční značky dokládají nejen rostoucí prodeje, ale také řada ocenění, která v průběhu roku získala. Příkladem je titul České pivo 2008, který získala varianta Velkopopovický Kozel Medium, nebo titul Beer of the World, který si z britské soutěže World Beer Awards odvezla varianta Velkopopovický Kozel Premium.
Jubilejní sud s pivem Velkopopovický Kozel předal pivovar Velké Popovice jako ocenění nově otevřené značkové restauraci Kozlovna v Praze. Sto piv zdarma je pro návštěvníky Kozlovny připraveno v pondělí 15. prosince.
  

“Jak dokazují letošní prodeje, obliba Velkopopovického Kozla jakožto značky tradičního poctivého piva neustále roste. Meziročně jeho prodej stoupl o více než 10 %. O tyto úspěchy se zasloužila především vynikající kvalita piva vařeného s řemeslnou péčí popovických sládků, přesně v souladu se sloganem značky „Kdo umí, umí“. K dobrým výsledkům přispěl také rozvoj sítě imageových Kozloven a řada ocenění, která značka získala v domácích i zahraničních soutěžích,“ řekl Luděk Baumruk, manažer značky Velkopopovický Kozel.

Za rok 2008 vzrostl prodej čepovaného piva Velkopopovický Kozel o 15%. Požitek z čepovaného piva včetně autentického prostředí a atmosféry mohou okusit návštěvníci značkových restaurací s názvem Kozlovna. První z nich byla otevřena v květnu 2007 v Bystřici nad Pernštejnem, letos následoval v srpnu Havlíčkův Brod a předminulý týden proběhlo slavnostní otevření pražské Kozlovny v Lidické ulici. 

A právě Jan Moravec z nové pražské Kozlovny, převzal z rukou Anny Rybářové z marketingu značky Velkopopovického Kozla, jubilejní sud Velkopopovického Kozla. Na návštěvníky čeká oslava v podobě 100 piv zdarma v pondělí 15. prosince od 16 hodin. 

XXX

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem 10,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2007 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 55 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
    Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek. Mimo USA je SABMiller také jedním z největších výrobců a distributorů produktů firmy Coca-Cola na světě.
  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 133 let od svého založení v roce 1874.
  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

Kontakt:
Jiří Mareček
Tiskový mluvčí PPAS
724 617 219

Velké Popovice