Gambrinus spouští novou televizní reklamu

23.4.2009 Gambrinus

Nová reklama Gambrinusu se odehrává přímo v plzeňském pivovaru. Jan Hlaváček, jako pokračovatel tradice významné pivovarské rodiny, která je nerozlučně spjata s plzeňským pivovarem, sám vystupuje před kamerou a osobně ubezpečuje spotřebitele, že na kvalitu piva Gambrinus je dnes, stejně jako vždy v historii, spolehnutí. Za vyváženou a stálou chuť vděčí pivo kvalitním českým surovinám, tradičnímu výrobnímu postupu a použití moderních technologií. Kvalita je pro Gambrinus tím nejdůležitějším. Proto Jan Hlaváček může kdykoli přijít do hospody mezi štamgasty, tuto nejnáročnější „výstupní kontrolu“, a svým jménem ručit za kvalitu, kterou od jeho piva konzumenti požadují.

„Příběh, který jsme v naší nové reklamě použili, je postaven především na osobní záruce za kvalitu piva Gambrinus, kterou jsme schopni garantovat díky moderním technologiím použitým při jeho zrodu. To je hlavní sdělení naší nové televizní kampaně,“ říká Vladimír Jurina, brand PR manažer Plzeňského Prazdroje.

Zadavatel:  
Kampaň:   
Organizační tým: 
Režie:    
Použitá média:    
Nasazení: 

Gambrinus
původní
agentura Rust
Michal Sablinski
TV Nova, Prima
od 27. 4. 2009

X X X

  • Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je Gambrinus.
  • Gambrinus je nejvýznamnějším partnerem českého fotbalu – Gambrinus ligy a české fotbalové reprezentace.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, spolu se značkami Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel, Radegast a Radegast Birell.

Kontakt:
Jiří Mareček
Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje
tel.: 724 617 219

 

Praha