Radegastův roh hojnosti nalezen

11.6.2009 Ostatní produkty

Principem základního kola soutěže bylo zaslat SMS zprávu nebo vyplnit formulář na internetu s unikátními číselnými kódy, které soutěžící nalezl pod víčky lahvového piva Radegast. Každá 10. zpráva pak vyhrála jednu ze středních cen, které představovaly například GPS navigace, multifunkční nůž nebo mapa Beskyd. Ani příznivci čepovaného piva nepřišli zkrátka. Po pěti vyčepovaných pivech losovali hostinští jednoho výherce, který si odnesl cenu a navíc SMS kód. Prostřednictvím SMS bylo možné se kvalifikovat i do finále. Soutěže se zúčastnilo téměř 22.000 lidí.

V nich vybraní finalisté předvedli svou odvahu, zručnost, šikovnost i trpělivost v náročných a atraktivních dispiclínách. Od skákání  v „sedmimílových“ botách po trati, lezení na umělé horolezecké stěně,  jízdy na čtyřkolce či pojídání moučného červa. „Naší snahou bylo, aby po skončení finále nebyl spokojený jen vítěz hlavní ceny, ale všichni finalisté. Radegast přinesl účastníkům soutěže nevšední zážitky, na které budou rádi vzpomínat“, uvedl manažer značky Radegast Pavel Kmínek.

Závěrečného klání se zúčastnilo přes 200 osob z řad přátel a rodinných příslušníků soutěžících, kteří vytvořili výbornou soutěžní atmosféru. Akci pro Plzeňský Prazdroj, a.s., značku Radegast, připravila havířovská agentura Viking Agency. Vedle organizace patřilo mezi nejsložitější úkoly například stavba umělého bludiště z trubek a černé plastové fólie.

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem více než 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2008 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v Česku a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast,  Velkopopovický Kozel a nealkoholický Radegast Birell.
  • Plzeňský Prazdroj vyrábí v ČR pivo ve třech pivovarech – v Plzeňském pivovaru, Pivovaru Radegast a Pivovaru Velké Popovice. Obchodně distribučních center, která zajišťují zásobení v příslušných regionech, je v republice 13.
  • Společnost Plzeňský Prazdroj si je plně vědoma své odpovědnosti vůči životnímu prostředí a jako jednu ze zásad svého podnikání přijala politiku ochrany životního prostředí. Věnuje se zejména péči o vodní zdroje, čištění průmyslových vod, minimalizaci emisí CO2 i ostatních emisí, recyklaci, úsporám energie a zefektivnění dopravy.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.

Kontakt:
Jiří Mareček
Tiskový mluvčí
724 617 219

 

Nošovice