Sládek prezentuje Pilsner Urquell na 12 místech v ČR současně

9.7.2009 Ostatní




Projekce na speciální fólii Vikuity společnosti 3M je relativní novinka a vůbec poprvé je v Česku použita pro prezentaci značky formou promítání postavy, která s okolím komunikuje. Z úhlu 180˚ to vypadá, jako by obchodní sládek Václav Berka stál přímo v obchodě a mluvil ke kolemjdoucím. „Přemýšleli jsme, jak lidem znovu připomenout náš hlavní komunikační koncept, že pravé bohatství se skrývá uvnitř. Tentokrát jsme zvolili technologii tzv. 2D postavy, díky které to vypadá, jako by náš sládek stál přímo v obchodě a mluvil o svém skvělém pivu rovnou k zákazníkům,“ říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell.

Sládek Prazdroje v Globusu

Sládek Prazdroje v Globusu

Speciální technologie umožňuje zpětnou projekci pohyblivého obrazu na speciální fólii obsahující skleněné kuličky, takže lidé mají pocit, jakoby před nimi stál živý člověk. Obraz musí být promítán ve výseči pouhých 20˚, takže i za velkého světla není obraz rušen. „Je to prémiová prezentace piva Pilsner Urquell. Chceme zdůraznit unikátnost naší značky na českém trhu prostřednictvím ojedinělého POSM, které nebylo v ČR takto ještě nikdy použito. Věříme, že se lidem bude líbit nejen způsob prezentace, který je zatím v Česku ojedinělý, ale i obsah krátkého videoklipu, protože Václav Berka umí o pivu mluvit opravdu poutavě,“ dodává Vladimír Jurina, manažer značek Plzeňského Prazdroj. Kampaň bude probíhat ve dvou etapách, každá v jednom z prázdninových měsíců. Pro každou část je připravena cca minutová smyčka.

Trvání kampaně: 7. 7.–31. 8. ve 12 hypermarketech Globus
Návrh kampaně: Motýl Media
Realizace kampaně: 4P&P

Václav Berka

*VÁCLAV BERKA (52) spojil svůj život s plzeňským pivovarem. První várku piva uvařil před 37 lety, když tam byl v 15 letech na brigádě. Do pivovaru nastoupil jako technolog, vystudoval střední chemicko-technologickou školu a VŠCHT. Postupně prošel pozicemi sklepmistra, sládka, ředitele pivovaru Gambrinus, hlavního sládka Plzeňského Prazdroje a manažera pivovaru v Plzni. Posledních 12 let je členem dozorčí rady v Prazdroji a členem předsednictva v Českém svazu pivovarů a sladoven. V pozici staršího obchodního sládka jezdí po České republice i po celém světě, kde prezentuje historii, výrobu, chuťové vlastnosti a správnou péči o pivo plzeňského typu, především Pilsner Urquell.

 

Bližší informace:
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus, tel.: 283 066 506
Pavel Novák, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 604

X X X

 Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2008 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdrojpředním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupinySABMiller plc.Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek.

Fotografie ke stažení:

Kliknutím otevřete zvětšenou fotografii do nového okna Kliknutím otevřete zvětšenou fotografii do nového okna Kliknutím otevřete zvětšenou fotografii do nového okna
Kliknutím otevřete zvětšenou fotografii do nového okna

Plzeň