Ekonomické značky Prazdroje nyní i v PET láhvi

24.7.2009 Ostatní

„V našich pivovarech vaříme tradiční česká piva, pro která je nejlepším a časem prověřeným obalem skleněná vratná láhev. V poslední době si ale i PET láhev našla v segmentu levných piv cestu ke spotřebitelům. Proto jim chceme nabídnout volbu ekonomické značky piva v tomto balení také z našeho portfolia.

I v budoucnosti ale budeme upřednostňovat vratné skleněné obaly, které jsou pro pivo ideální a jednoznačně patří k české pivní kultuře,“ říká Vladimír Jurina, brand PR manažer Plzeňského Prazdroje.

Všechny tradiční značky Plzeňského Prazdroje, tedy Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast i Radegast Birell se v lahvovém balení i nadále stáčí výhradně do tradičních skleněných obalů.

Čeští konzumenti piva jsou dlouhodobě zvyklí na skleněné vratné lahve. Podle aktuálního průzkumu agentury Simply5, který mapuje vnímanou kvalitu piva v jednotlivých baleních, jsou plastové PET obaly vnímané jako příležitostný obal pro laciné pivo. Proto rozšiřuje Plzeňský Prazdroj svoji nabídku a piva z levného cenového segmentu Klasik a Primus nabídne v PET lahvích.

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2008 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek.

Kontakt:
Jiří Mareček
tiskový mluvčí
Tel.: 724 617 219 

Plzeň