Pilsner Urquell v nové reklamní kampani s kladrubskými koňmi

16.7.2010 Pilsner Urquell

Reklamní kampaň uvádí nový reklamní koncept s novým sloganem značky „To pravé bohatství“. Hlavním motivem nového TV spotu je záchrana slavného chovu kladrubských koní, významné české národní kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví lidstva Unesco, který v první polovině minulého století málem zanikl. „Pilsner Urquell tak bude od nynějška ve svých reklamních kampaních ukazovat běžné hrdiny, kteří vždy dělají to, čemu věří a co je správné – stejně tak jako naši sládci od dob Josefa Grolla – roku 1842,“ řekl Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Spot tak volně navazuje na předchozí reklamy s významnými osobnostmi nebo momenty české historie.

Reklama s kladrubskými koňmi se natáčela přímo v Národním hřebčíně Kladruby a dvou dalších místech ve Středních Čechách. Režíroval jej přední reklamní režisér John O´Hagan.

Zadavatel:  Plzeňský Prazdroj, a. s.
Značka: Pilsner Urquell
Kampaň:  původní
Reklamní agentura:   Mark/BBDO
Režie:  John O´Hagan
Nasazení: od 12. 7. 2010

Bližší informace:
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 209, 724 617 219;
Roman Binder, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 641

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem 10,5 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2009 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdrojpředním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc.Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty.

Praha