
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Pilsner Urquell v nové reklamní kampani s kladrubskými koňmi
16.7.2010 Pilsner Urquell
Reklamní kampaň uvádí nový reklamní koncept s novým sloganem značky „To pravé bohatství“. Hlavním motivem nového TV spotu je záchrana slavného chovu kladrubských koní, významné české národní kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví lidstva Unesco, který v první polovině minulého století málem zanikl. „Pilsner Urquell tak bude od nynějška ve svých reklamních kampaních ukazovat běžné hrdiny, kteří vždy dělají to, čemu věří a co je správné – stejně tak jako naši sládci od dob Josefa Grolla – roku 1842,“ řekl Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Spot tak volně navazuje na předchozí reklamy s významnými osobnostmi nebo momenty české historie.
Reklama s kladrubskými koňmi se natáčela přímo v Národním hřebčíně Kladruby a dvou dalších místech ve Středních Čechách. Režíroval jej přední reklamní režisér John O´Hagan.
Zadavatel: | Plzeňský Prazdroj, a. s. |
Značka: | Pilsner Urquell |
Kampaň: | původní |
Reklamní agentura: | Mark/BBDO |
Režie: | John O´Hagan |
Nasazení: | od 12. 7. 2010 |
Bližší informace:
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 209, 724 617 219;
Roman Binder, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 641
Poznámky pro editory:
- S celkovým prodejem 10,5 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2009 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdrojpředním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc.Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
- SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty.
Praha