PLZEŇSKÁ STREET GALLERY otevírá možnost novým talentům

8.4.2011 Akce

Zájemci o účast v soutěžní umělecké přehlídce Pilsner Art se mohou od 2. 4. do 15. 6. přihlásit na webu Pilsner Festu. Mohou zaslat buď svou uměleckou fotografií pro první kategorii Fotografie nebo fotografii vlastní sochy, šperku či malby pro kategorii Nejlepší umělecké dílo. Díla v obou kategoriích mají ztvárňovat daná tři témata: „To pravé bohatství“, „Pravá chuť přátelství“ či „Otevři si plzeň“.

Na výběru umělecky a formálně nejzdařilejších artefaktů či fotografií se v prvním kole soutěže usnese odborná porota v čele s Adolfem Zikou, která postoupí jednotlivá díla do druhého kola a poskytne jim prostor pro mediální prezentaci. Vernisáží na konci července pak odstartuje hlasování veřejnosti, které poběží na www.pilsnerfest.cz od  30. 7. až do 25. 8.,  a rozhodne o absolutním vítězi celé soutěže. Ten spolu s oceněním získá pivo na celý rok zdarma.

Plzeňská street gallery navazuje na úspěšnou loňskou událost, která se odehrála v zajímavém spojení značek Pilsner Urquell a Gambrinus s Fakultou umění a designu Západočeské univerzity, kdy měli studenti oboru sochařství, grafického designu kovů a šperků vytvořit jako svou ročníkovou práci umělecká díla související s pivem. Na téma „To pravé bohatství“ vznikaly sochy, plakáty, šperky z nejrůznějších materiálů, například pivních zátek či plechovek, některé dokonce přímo na místě před zraky návštěvníků. Gambrinus pro změnu oslovil umělce v oboru graffiti, kteří na téma „Pravá chuť přátelství“ proměnili v umělecká díla nejen přenosné plochy, aranžované v centru města a v pivovaru, ale i stěnu nákupního centra. V rámci úspěšného Pilsner Festu se tak rodí bohatá výtvarná tradice s každoročními obměnami, jež činí plzeňský festival stále atraktivnějším.

S hudebním programem letošního festivalu je spojená soutěž PRAZDROJ TALENTŮ pro nové objevy v kategoriích Zpěvačka/zpěvák a Hudební skupina. Na Pilsner Festu nebudou chybět gourmetské show, čepování pivních speciálů a nefiltrovaných piv, vystoupení bednářů, prohlídky muzea, dramatické výstupy a jiné zajímavosti, to vše s účastí známých tváři či odborníků.


Bližší informace:

Jiří Mareček, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Pavel Novák, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 604


Poznámky pro editory:

  • Plzeňský Prazdroj a.s. a město Plzeň jsou přirozenými  partnery v oblasti marketingové spolupráce v cestovním ruchu. Na základě Prohlášení o spolupráci podporuje Plzeňský Prazdroj a.s. řadu plzeňských kulturních událostí a město Plzeň je tradičním spolupořadatelem Pilsner Festu.
  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2010 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek.

Plzeň