To nejcennější nám zůstane, jen když to předáme dál. Tak zní hlavní motto nové reklamy Pilsner Urquell

20.6.2016 Pilsner Urquell

Předávání významných zkušeností z generace na generaci je podstatou snad všech tradic. Cílem je uchovat všechno dobré a pečovat o tradice, které jsou pilíři naší národní kultury. Přesně to se snaží vyzdvihnout i nová reklama Pilsner Urquell, která vychází ze skutečného pivovarského příběhu. To nejcennější nám zůstane, jen když to umíme předat dál, zdůrazňuje.

Pilsner Urquell přichází od 20. června s novou TV kampaní, která apeluje na uchovávání důležitých tradic. Spot ukazuje na skutečném pivovarském příběhu to, že je v životě důležité uchovávat tradice a předávat um z generace na generaci.

„Hlavní postavou nového spotu je velmi důležitá pokračovatelka naší pivovarské formanské tradice Jana Šůsová, která řemeslo převzala po svém otci. Ten v minulosti dlouhodobě zavážel pivo pro Plzeňský Prazdroj,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Reklama má zdůraznit, že právě díky uchování a předávání plzeňských pivovarských tradic a zkušeností je dnes Pilsner Urquell tím, čím je – pivem světového jména. Uchovávání téměř zaniklé formanské tradice je výrazným symbolem přístupu Plzeňského Prazdroje k řemeslům, která přispěla k vybudování světové pověsti našeho piva.  Uvědomujeme si, jak je pro zachování kvality plzeňského piva Pilsner Urquell důležité předávaní zkušeností plzeňských sládků, sladovníků připravujících slad na míru našemu pivu, žateckých chmelařů nebo našich pivovarských bednářů, kteří tvoří jednu z posledních part na světě,“ dodává Baumruk.

Plzeňský Prazdroj používal výhradně koňské povozy k dopravě piva do hospod od svého založení až do roku 1913, kdy byly zakoupeny první nákladní automobily. Po druhé světové válce do roku 1957 jezdily pouze po areálu pivovaru, ale v plzeňských ulicích se opět objevily po roce 1990. Tehdy se jednalo o obnovení tradice právě formanem Janem Šůsem. Díky převzetí řemesla jeho dcerou zůstalo formanství v Plzni zachováno dodnes. 

Nový spot v čele s formanským řemeslem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách plzeňského pivovaru, v ulicích Plzně a v plzeňském Restaurantu 12. Zahráli si v ní samozřejmě také koně Barka a Bajka, které před 13 lety koupil ještě původní pivovarský forman Jan Šůs. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.

Reklamu můžete zhlédnout na tomto odkazu:
https://www.youtube.com/watch?v=Otjlpp9H7AQ&feature=youtu.be

 

Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje Vladimír Jurina je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
E-mail: Tel.: +420 724 617 886 

Poznámky pro editory: 

  • S celkovým prodejem téměř 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2015 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

(Praha/Plzeň)