Tanky posílily baštu Gambrinusu

19.4.2016 Gambrinus

Kladno je tradiční baštou Gambrinusu, a Flora na sídlišti Kročehlavy obzvlášť. Tuhle tradici hodlají udržet i v nově otevřené značkové restauraci Originál 1869 Flora. K tomu chtějí přidat ještě něco navíc, konkrétně dobrou kuchyni, která tu dosud chyběla. K ní hosté mohou vybírat z široké nabídky čepovaných piv značky Gambrinus, od Gambrinusu Nepasterizované 10 v pivních tancích, přes letošní novinku Nepasterizovanou 12 až po Nefiltrovaný ležák Gambrinus.

Pivnice s tradicí

Kladenští pamětníci zdůrazňují, že Flora patřila k místní špičce zejména co se výtoče a front na pivo týče. Mezi nejčastější pravidelné hosty patřívali lidé z Poldovky. „Traduje se, že výčepák otočil pípou ráno a zavřel ji až večer. Mezitím se jen podsouvaly půllitry a pivo se pak rozváželo na vozíku,“ říká majitel restaurace Jiří Škrdlant. „Na pivo se čekalo ve frontě až ven před hospodu. Ale to už patří historii…Proto po letech potřebovala hospoda změnu, a to zásadní.“

Než se restaurace převlékla do novotou zářícího kabátu, muselo se rekonstruovat od podlahy až po stropy. „Nechtěli jsme jen změnu interiéru, ale i celé koncepce. A v tom nám přímo nahrál koncept Originál 1869, který sice odkazuje na pivovarskou tradici, která i u nás je, ale současně nese moderní prvky odpovídající nárokům současné gastronomie a provozu. Pro tento koncept jsme se rozhodli i proto, že jsme nechtěli experimentovat se změnou značky piva a vsadili jsme na osvědčené. Gambrinus našim štamgastům chutnal i ze sudu, ale nyní oceňují kvalitu piva Gambrinus Nepasterizovaná 10 z tanku, zejména i díky tomu, že se jedná o Gambrinus, který nelze koupit v lahvích nebo plechovkách,“ říká Jiří Škrdlant, majitel, který pokračuje v rodinné tradici profese.

Restaurace pro všechny

Kromě kvality piva bylo pro Kladno zásadní také pojetí restaurace určené pro všechny. Moderní a přece tradiční interiér by měl vyhovovat nejen stálým hostům, ale je zajímavý i pro mladší návštěvníky. Ti jistě přivítají wifi připojení, milovníci pasivnějšího sportování zase dva televizní panely pro sledování přenosů, ale k fandění slouží především velké projekční plátno. Restaurace je rozdělená do tří samostatných částí, které poskytují hostům pocit intimity, ale současně nic nebrání v sounáležitosti s celou hospodou. Fandění při sportovních přenosech takovou příležitostí může s klidem být. Pověstným i skutečným spojovníkem a centrem hospody je moderní výčep poslední generace, který je v sousedství dvou nerezových pětisetlitrových pivních tanků. Kdo by se domníval, že dva tanky nejsou dostatečným pivním arzenálem, je na omylu. Další dva jsou totiž připravené ještě v zachlazeném boxu ve sklepě.

Na čepu mají kromě tankového Gambrinusu Nepasterizované 10 ještě Gambrinus Nepasterizovanou 12, Nefiltrovaný ležák Gambrinus, Excelent 11, Pilsner Urquell a nealkoholický Birell.

Restaurace Originál 1869 Flora disponuje celkem 118 místy.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Judita Urbánková je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email: 

 

Poznámky pro editory:

  • Pivovar Gambrinus razí dlouhodobou strategii pro posílení návštěvnosti českých restaurací a hospod. Proto v jeho portfoliu figurují Nepasterizovaný a Nefiltrovaný Gambrinus, které jsou k dostání pouze v čepované podobě a exkluzivně je tak ochutnají pouze spotřebitelé v restauracích a hospodách.
  • Tradiční portfolio nabízí  výčepní pivo Gambrinus Originál 10, světlý ležák Gambrinus Premium, Gambrinus Dry s nižším obsahem cukru a Gambrinus radlery ve třech ovocných příchutích.
  • Díky používání tradičních českých pivovarských surovin a dodržování originálních varních postupů ve spojení s moderními technologiemi je Gambrinus hrdým nositelem chráněného zeměpisného označení České pivo.
  • S celkovým prodejem téměř 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Kladno