Frisco v nové kampani vyzývá: scházejte se s kamarádkami častěji, na holkách přece záleží!

9.7.2018 Ostatní produkty

Více než polovina žen přiznává, že ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety se s kamarádkami vídá méně často. Nejčastějšími důvody, které uvádějí, jsou pracovní povinnosti a závazky, upřednostňování času s partnerem a rodinou a také to, že se odstěhovaly. Téměř 70 % žen by se podle průzkumu zpracovaného značkou Frisco přitom s kamarádkami chtělo setkávat častěji. Frisco proto přichází s novou kampaní, která chce všechny ženy motivovat k tomu, aby se spolu více scházely a užily si společně strávené chvíle.

Frisco chce prostřednictvím videa oslovit svou hlavní cílovou skupinu a vyvolat v ženách emoce a vzpomínky na jejich vlastní kamarádky, a tím jim připomenout, že společně strávené chvíle jsou ty nejlepší. Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube.

Ve spotu si tři kamarádky stýskají, jak je stále těžší se sejít v obvyklé sestavě kvůli zaneprázdněnosti čtvrté z nich – Evy. Proto se domluví a připraví malou lest, pomocí které kamarádku na párty vylákají. Eva si až na místě uvědomí, že by s přítelkyněmi měla trávit více času.

„Z našeho průzkumu vyplynulo, že s přibývajícími povinnostmi a závazky mají ženy méně času na sebe, své koníčky i své kamarádky. Přitom až čtvrtina z nich by se s nimi chtěla vídat dvakrát častěji. Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily.“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.

Kreativní agenturou, která za vznikem videa natočeného ve stylu docu-reality show stojí, je Triad Advertising, produkci měli na starosti GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem. Na kampaň navazuje spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy. Čtenářky mají do 12. července možnost zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.

Kampaň doplňuje spolupráce s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením vtipného sketch videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka a Flabgee zase natočily video, ve kterém připravily svým kamarádkám překvapení podobné tomu, které čekalo ve videu na Evu z kampaně.

Poznámky pro editory
Průzkum realizovala v červnu 2018 společnost ppm factum, zúčastnilo se ho 500 respondentek.
Frisco je moderní, jemně perlivý alkoholický cider, oblíbený zejména mezi ženami. Snoubí vyváženou ovocnou chuť bez hořkých chmelových tónů s ideálním množstvím alkoholu. Proto je neobyčejně osvěžující, zejména pokud se podává dobře vychlazený.
Frisco je dostupné ve stylové lahvi o objemu 0,33 l a nově i v praktických plechovkách.
Frisco je vyhledávaným společníkem mnoha večírků a horkých dnů. Na trhu je dostupný ve čtyřech příchutích – Frisco Brusinka, Frisco Jablko a citrón, Frisco Ananas a Lemongrass a Frisco Lesní ovoce.

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191 
Email: