Hořké chvíle v životě i sportu ukazuje nová reklamní kampaň Radegast.

16.3.2018 Radegast

HOKEJ JE HOŘKÝ, BOHUDÍK.

Zvednout se po tvrdém pádu chce někdy pořádnou vůli. Nový televizní spot značky Radegast symbolickým způsobem zachycuje, co se odehrává v hlavě hokejisty po srážce s protivníkem. Reklamní kampaň rozvíjí motto značky: „Život je hořký. BOHUDÍK.“ a zároveň využívá faktu, že právě Radegast je hlavním partnerem a oficiálním pivem nejsledovanější ligy v České republice – české hokejové extraligy.

„Radegast i hokej jsou tady pro správné chlapy, kteří umí ocenit hořké stránky života,“ vysvětluje toto – nejen reklamní – spojení Marek Grabovský, manažer značky, a dodává: „Hokej je sice nejdrsnější sport, ale okamžiky, které přináší život, jsou často hořké ještě o něco víc. Ukazujeme, že pravý chlap takové chvíle zvládne v životě i na ledě.“

Kreativní koncept a scénář reklamního spotu vytvořila agentura Boomerang Communication pod vedením kreativního týmu Lukáše Jaloveckého. Režie se ujal zkušený americký režisér Alexei Tylevich a náročné třídenní natáčení nejen na ledě, ale především pod vodou, produkčně zajistila společnost Armada Films. O atraktivní vizuální post-produkci se postaralo studio RUR. Reklama je od tohoto týdne intenzivně nasazena v hlavních televizních stanicích. Na atraktivní spot se můžete podívat zde: https://www.youtube.com/watch?v=IMyzjJwoMVY

Kontakt: Jitka Němečková, tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje
Mobil: +420 731 193 191 
Email:

Poznámky pro editory
V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
S celkovým prodejem necelých 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. V loňském roce navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.

(Praha)