Nechejte se doma vystřídat a vyrazte na Baník

9.5.2018 Radegast

Chcete jít v sobotu na fotbal, ale máte doma neodkladnou práci? Nevadí. Stačí se zúčastnit aktivace na facebooku Baníku „Nech se vystřídat“. Radegast ve spolupráci s FC Baník za vás manuální domácí práci odmakají a vy můžete vyrazit na fotbal a podpořit Baník do kotle.

Všichni, kteří chtějí přijít vyjádřit podporu Baníku v posledních dvou domácích zápasech proti Liberci a Brnu, ale musí ve stejném čase třeba naštípat dříví, posekat zahradu nebo připravit bazén na sezonu, teď mají skvělou šanci, jak se na zápas dostat a zároveň stihnout i domácí pracovní činnosti.

„Chceme fanoušky co nejvíc aktivně zapojit a ukázat jim, že si vážíme jejich přízně a rádi jim pomůžeme dostat se na fotbal. Radegast za nimi stojí stejně jako za Baníkem i v hořkých časech. Navíc v boji o záchranu se počítá každý fanoušek,“ říká ke kampani manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Stačí na facebookové stránce Baníku najít příspěvek s aktivací „Nech se vystřídat“ označený symbolem střídání a napsat do komentáře „střídám“. Tím se fanoušci dostávají do slosování.“

Soutěž proběhne ve dvou kolech, vždy od pondělí do čtvrtku. V pátek, před každým ze dvou sobotních zápasů, budou vylosováni tří výherci, za které pořadatelé akce v den zápasu splní jejich volnočasové pracovní povinnosti, aby mohli na zápas Baníku vyrazit a podpořit tým v boji o udržení v lize.

Výherci dostanou vstupenku na daný domácí zápas FC Baník Ostrava na tribunu D, správně hořké pivo Radegast, podepsaný dres a další fanouškovské ceny. Aktivace „Nech se vystřídat“ na facebooku Baníku platí pro domácí zápasy 12. 5. s Libercem a 26. 5. s Brnem.

Poznámky pro editory:
V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
Plzeňský Prazdroj v roce 2017 doma a v zahraničí prodal přes 11 milionů hl; domácí výroba činila 7 mil hl, vývoz přes 1,5 mil hl a licenční výroba 2,6 milionu hl. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. V loňském roce navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.

Kontakt: Jitka Němečková, Plzeňský Prazdroj, 731 193 191,