Novou mediální agenturou Plzeňského Prazdroje je Starcom

27.9.2021 Společnost

Po devíti letech mění Plzeňský Prazdroj svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom, která nahradí dosavadní Wavemaker.

Nová agentura vzešla z tendru, jehož účastníci prošli přes komplexní strategické zadání zaměřené především na jednotlivé značky. Spolupráci s lídrem v budování české pivní kultury začne Starcom od 1. ledna 2022. Ovšem již během letošního posledního čtvrtletí začne pracovat na strategii Prazdroje pro příští rok.

„Silné a stabilní partnerství Wavemaker a Plzeňského Prazdroje po devíti letech končí. Rádi bychom týmu Wavemaker poděkovali za to, že byl našim strategickým partnerem a pomohl našim značkám růst. Mimo jiné se nám spolu podařilo úspěšně zvládnout turbulentní změny, kterými si trh piva a rychloobrátkového zboží prošel během posledních 18 měsíců kvůli pandemii Covid 19,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko. „Občas je ale potřeba změna, abychom získali jiný úhel pohledu. A tak vítám na palubě Starcom, který od prvního momentu projevil obrovskou chuť a energii stát se naším dlouhodobým partnerem a nabídl nám vizi moderního vnímání úlohy médií pro naše značky,“ dodává.

“Z našeho úspěchu v tendru Plzeňského Prazdroje máme velkou radost, protože s ním sdílíme stejný komplexní pohled na marketing. Během výběrového řízení jsme společně řešili směřování marketingu a mediální mix, který doručí brandové i businessové výsledky. Pro klienta jsme navrhli omnichannel mediální strategii postavenou na efektivní kombinaci televize s naší expertízou v digitálu a těšíme se, jak ji budeme v následujících letech společně naplňovat a dál posouvat,” říká za Starcom Business Director Petr Pochman.

 

Poznámka pro editory:

  •  Maximálně šetrné chování k životnímu prostředí je součástí filozofie podnikání Plzeňského Prazdroje. Kromě důrazu na recyklaci a znavu využívání obalů společnost dlouhodobě snižuje spotřebu vody na vyrobený hektolitr piva, maximálně využívá obnovitelnou energii a omezuje používání plastů. Do roku 2030 by měla výroba Plzeňského Prazdroje dosáhnout uhlíkové neutrality.
  • Plzeňský Prazdroj dlouhodobě pečuje o budování pivní kultury, a to nejen v Česku, ale také ve světě. Své produkty vyváží do více než 50 zemí světa. Jeho portfolio piv a dalších nápojů tvoří Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, Birell, Frisco, Kingswood, Excelent, Master, Klasik, Primus a nově Viper Hard Seltzer.
  • Plzeňský Prazdroj získal v roce 2020 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.