- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje je Roman Trzaskalik
30.1.2019 Ostatní produktyNovým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik (43). Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.
Do Plzeňského Prazdroje přichází Roman Trzaskalik ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone.
Roman Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměří na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.
Ve volném čase se věnuje rodině, rád cestuje, lyžuje a hraje golf. Je milovníkem piv, zejména ležáků.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Poznámky pro editory
S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.