Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje pro hospody a restaurace je Jiří Klabzuba

7.2.2023 Ostatní produkty

Obchodní vztahy Plzeňského Prazdroje s hospodami a restauracemi řídí od začátku letošního roku Jiří Klabzuba. Přebírá tím zodpovědnost za obchodní strategii pivovaru vůči zákazníkům v gastronomii, a to nejen za prodeje piva, ale i za rozsáhlé podpůrné a rozvojové programy, kterými se Prazdroj snaží tuzemským podnikům dlouhodobě pomáhat.

„Za poslední více než dekádu jsme se z dodavatele piva stali partnerem hospod a restaurací, kterým se snažíme pomáhat a rozvíjet jejich byznys. Jiří má s prací pro gastro segment bohaté zkušenosti, proto věřím, že je využije právě v době, kdy je situace v této části trhu velmi složitá. Restaurace poté, co přečkaly nucená omezení v době covidu, čelí růstu nákladů, především energií, nedostatku personálu a bojují s odlivem hostů. A my se společně budeme snažit jim všemi dostupnými prostředky s jejich podnikání pomoci, aby se vrátily do předcovidové kondice,“ říká Tomáš Mráz, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje.

Jiří Klabzuba nastoupil do Prazdroje v roce 2009, od té doby prošel různými obchodními pozicemi zaměřenými jak na zákazníky v gastronomii, tak na retail. Do konce loňského roku působil na pozici obchodního ředitele pro obchody a obchodní řetězce. S rychloobrátkovým zbožím je spojena jeho celá dosavadní pracovní kariéra. Ještě před nástupem do Prazdroje pracoval pro značky Poděbradka nebo Energizer.

„Do gastro segmentu se vracím po pěti letech. Obrovskou výzvou a motivací je pro mě možnost ovlivňovat budoucnost HORECA byznysu a být u toho v době, kdy celý segment prochází výraznými změnami. Mojí prioritou je formovat obchodní oddělení pro hospody a restaurace jako moderního partnera s tradicí, který se dívá dopředu a zároveň rozumí individuálním potřebám a situaci našich zákazníků,“ komentuje svoji novou roli Jiří Klabzuba.

Do června 2022 zastával pozici obchodního ředitele pro hospody a restaurace Jan Krafka, který se poté přesunul na místo oblastního ředitele pro Německo a Rakousko. V mezičase pozici dočasně řídil obchodní ředitel Tomáš Mráz, který zastřešuje celé obchodní oddělení Plzeňského Prazdroje.

 

Poznámka pro editory:
• Plzeňský Prazdroj dlouhodobě a účinně pomáhá tuzemským hospodám a restauracím. Nabízí nejrozsáhlejší systém podpory a rozvoje gastronomických podniků v Česku, jeho aktivity různou formou pomáhají téměř každému z 20 tisíc podniků, kterým dodává pivo. Jen v roce 2022 do podpory a rozvoje hospod investoval přes 450 milionů korun. Na letošní rok má připravený podobný objem prostředků. Pomáhá jim finančně i materiálně s vybavením (výčepy, tanky, předzahrádky, sklenice ad.) i se vzhledem (nové fasády, vylepšení interiérů) a nabízí také rozsáhlý rozvojový program, který hospodským pomáhá v mnoha oblastech: s ekonomikou provozu, skladbou menu, obsluhou, péčí o pivo i s propagací. Hospody, které rozvojovým programem Prazdroje prošly, hlásí větší zájem hostů, vyšší tržby a mají tak větší šanci čelit současné krizi.
• S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
• Plzeňský Prazdroj získal v roce 2022 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma dvě významná ocenění; první místo v kategorii odpovědného reportingu a hlavní cenu Trendsetter mezi velkými firmami.