- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje pro retail se stal Jan Linzmajer
15.3.2023 Ostatní produktyObchodní vztahy Plzeňského Prazdroje s obchody a obchodními řetězci nově řídí Jan Linzmajer. Bude mít zodpovědnost za celkovou strategii pivovaru v kanálu off trade a za spolupráci s retailovými zákazníky.
„Nákupní prostředí se snažíme ve spolupráci s retailery dlouhodobě zlepšovat, aby nákupní zážitek lidí v obchodě byl co nejlepší. Aby našli to, co hledají, na místě, kde to očekávají. Společně budujeme atraktivnější pivní vystavení a přehlednější nápojové sekce. Věřím, že Honzovy dlouholeté zkušenosti z off tradu, jeho schopnosti budovat vztahy s našimi partnery i zkušenosti s vedením velkých projektů pomohou dalšímu rozvoji retailového prostředí v Česku,“ říká Tomáš Mráz, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje.
Jan Linzmajer spojil s Plzeňským Prazdrojem celý svůj dosavadní profesní život. Do pivovaru nastoupil v roce 2001 hned po absolvování vysokoškolského studia. Začínal v oddělení financí, kde pracoval na několika pozicích v České republice a ve Velké Británii. Po návratu do Česka v roce 2010 se přes business development dostal do oddělení obchodu. Posledních sedm let úspěšně působil na pozici národního manažera pro klíčové zákazníky.
„V nové roli se chci soustředit na další rozvíjení vztahů se zákazníky, udržení pozice nejlépe hodnoceného dodavatele, budovat a dále vylepšovat vnímání pivní kategorie a našich značek v retailu,“ nastiňuje své priority Jan Linzmajer, nový obchodní ředitel Prazdroje pro obchody a obchodní řetězce.
Do konce roku 2022 zastával tuto funkci Jiří Klabzuba, který od začátku letošního roku nastoupil na pozici obchodního ředitele Prazdroje pro hospody a restaurace.
Poznámka pro editory:
- Maximálně šetrné chování k životnímu prostředí je součástí filozofie podnikání Plzeňského Prazdroje. Zaměřuje se na recyklaci a opětovné využívání obalů, dlouhodobě snižuje spotřebu vody, maximálně využívá obnovitelnou energii a omezuje používání plastů. Do roku 2030 by měla výroba Plzeňského Prazdroje dosáhnout uhlíkové neutrality.
- S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj získal v roce 2022 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma dvě významná ocenění; první místo v kategorii odpovědného reportingu a hlavní cenu Trendsetter mezi velkými firmami.