Pilsner Urquell ukazuje v nové kampani příběhy lidí, kteří stojí za jeho úspěchem

29.9.2020 Pilsner Urquell

Ikonická česká pivní značka Pilsner Urquell přichází s novou kampaní. Jejím cílem je více přiblížit značku dnešnímu spotřebiteli a ukázat mu na reálných příbězích péči, kterou plzeňští pivu věnují, aby byl zážitek z jeho pití co nejlepší. Jako první se v reklamě představí výčepní Martina Navrátilová, která předává své zkušenosti výčepním doma i v zahraničí a přispívá tak k prezentaci Pilsner Urquell a pivní kultury v mnoha zemích světa. 

Nová kampaň přináší reálný příběh Martiny Navrátilové, úspěšné finalistky soutěže Pilsner Urquell Master Bartender, která již téměř pět let cestuje po celé Evropě a učí v zahraničních hospodách, jak se o pivo Pilsner Urquell starat a jak ho správně čepovat. „Historii Pilsner Urquell už čeští příznivci piva dobře znají. Novou kampaní chceme ukázat jeho současnou podobu. Na reálných příbězích lidí, kteří pečují o naše pivo a šíří slávu plzeňského ležáku a české pivní kultury ve světě, chceme ukázat úsilí, které mu věnujeme. Naším cílem je, aby byl zážitek z napití kdekoli na světě stejně dokonalý jako v nejlepších českých hospodách,“ říká marketingová manažerka značky Pilsner Urquell, Eva Andrejčáková.

Kampaň je rozdělena do několika fází, již počátkem září začala TV spotem, který poběží do konce října. Kromě televize se s příběhy výčepních seznámí spotřebitelé i na sociálních sítích (Facebook, Instagram a Youtube). Reklamu doplní i PR a digitální kampaň, která myšlenku kampaně rozvíjí dále a ukazuje další reálné příběhy mistrů výčepních s důrazem na národní hrdost a péči o pivo, které Pilsner Urquell věnuje mimořádnou péči. V rolích dalších výčepních se představí skuteční mistři, jako Richard Máša, Igor Kolivoško, Monika Nápravníková nebo Ota Haurythun.

Autorem konceptu a kreativní myšlenky kampaně je agentura VLMY&R, produkci zajistila společnost Bistro films. Spot se natáčel v průběhu dvou dní. Režie se ujal Marek Partyš, za kamerou stál Štěpán Kučera. Autorem hudby je Viliam Béreš.

Název kampaně: Pilsner Urquell Image Campaign
Klient: Plzeňský Prazdroj a.s.
Reklamní agentura: VMLY&R Prague
Creative Director: Dora Pružincová, Tereza Svěráková
Produkce: Bistro films
Režisér: Marek Partyš
Použitá média: TV, Facebook, Instagram, Youtube, print
Digitální agentura: Triad Advertising
PR agentura: Bison & Rose

 

Kontakt:

Zdeněk Kovář

Plzeňský Prazdroj

735 189 368

 

Poznámky pro editory

  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva. Plzeňský Prazdroj získal v roce 2019 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.