Pivovar v Popovicích je stále oblíbenějším cílem cizinců, nejvíce roste zájem Maďarů

23.1.2020 Akce

Pivovar ve Velkých Popovicích přilákal v loňském roce rekordní počet turistů, a to 132 tisíc. To je téměř o 9 procent více než v roce předcházejícím. Výrazně se přitom zvýšil zájem cizinců, kteří na prohlídkových trasách tvoří již bezmála polovinu všech návštěvníků.

„Zvyšující se zájem zahraničních návštěvníků sledujeme již pátý rok po sobě. Je způsoben rostoucí oblibou Kozla v zahraničí. A když k nám pak cizinci přijedou, jsou uchváceni malebnou, téměř až vesnickou, atmosférou velkopopovického pivovaru,“ potvrzuje jeho manažer Petr Kofroň.

Nejpočetnější skupinou návštěvníků na prohlídkových trasách ve Velkých Popovicích jsou s 52 % stále Češi, 11,5 % turistů loni tvořili Rusové a třetí nejčastější národností byli Maďaři s 10,5 %. To je unikátní číslo mezi všemi pivovary Plzeňského Prazdroje a dokazuje, jakou popularitu Kozel v jinak spíše vinařském Maďarsku má. Další početné skupiny návštěvníků přijeli v loňském roce z Německa nebo Švédska.

Kromě turistických tras se stále větší popularitě těší i zážitkové akce, jako je Den Kozla nebo Klobáskofest. Tuzemští i zahraniční turisté stále častěji využívají k dopravě do Velkopopovického pivovaru populární vlak Kozel expres, který vyjíždí z pražského Hlavního nádraží. Ten bude připraven i pro letošní sezonu, pravidelně začne turisty přepravovat každou sobotu od dubna až do konce září. Ještě před tím se ale návštěvníci mohou těšit na oblíbené Ladovské vepřové hody, které v pivovaru proběhnou 14. března.

Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje Zdeněk Kovář je médiím k dispozici na těchto kontaktech:

mobil: +420 735 189 368

email: .

 

Poznámka pro editory:

  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj získal v roce 2019 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přínáší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.