Plzeňský Prazdroj hrdým partnerem českého hokeje i pro další sezony

6.12.2017 Pilsner Urquell

Pilsner Urquell zůstává hlavním partnerem české hokejové reprezentace i v dalších pěti letech, stejně tak Radegast bude i nadále hlavním partnerem a oficiálním pivem nejsledovanější ligy v České republice – české hokejové extraligy. Zástupci Plzeňského Prazdroje a BPA sport marketing podpisem smlouvy dnes navázali na úspěšnou spolupráci z předchozího období.

V České republice patří hokej k divácky nejatraktivnějším sportům. Během mistrovství sleduje hokejové přenosy pravidelně více jak milionové publikum. To, že Češi hokej považují za svůj národní sport, ví i generální ředitel Plzeňského Prazdroje Grant Liversage, který dnes podepsal jménem společnosti smlouvu o partnerství. „Symbolem České republiky pro mne bylo vždy české pivo, a to Pilsner Urquell. Po příchodu do Čech jsem pochopil, že Češi nemají jen jednu ikonu, ale hned dvě – a tou druhou je milovaný hokej. Jedná se o spojení dvou fenoménů, které společně reprezentují to nejlepší, co v Čechách máme. Jsem rád, že právě Pilsner Urquell a národní hokejový tým patří k sobě a že společně můžeme bojovat o zlato,“ uvedl Grant Liversage a dodal: „Zlatá je barva našeho piva a zlato je také to, v co doufáme a přejeme našemu národnímu týmu.“

Český hokej čeká v příštím roce několik významných jubileí včetně 110. výročí vzniku ČSLH. Za jeho úspěchy stojí píle a talent mnoha hráčů, trenérů i činovníků. A také dlouhodobá důvěra a podpora fanoušků a společností, jež je v dnešní době pro udržení pozice hokeje coby národního sportu a jeho další rozvoje v ČR zcela zásadní. „Je to pro nás velká čest, že jsme se dohodli na prodloužení spolupráce s tak významným partnerem, jakým je Plzeňský Prazdroj. Těší nás, že vyhodnocení naší marketingové spolupráce bylo ze strany partnera pozitivní a je to pro nás současně závazek do budoucna. Jedná se o dvě tradiční značky, které zůstanou propojeny na dalších pět sezon. Pivem národního týmu nadále zůstává Pilsner Urquell a v nejvyšší domácí hokejové soutěži Tipsport extralize značka Radegast. Děkuji společnosti Plzeňský Prazdroj za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ říká Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.

Pilsner Urquell slaví v tomto roce důležité 175. výročí uvaření první várky plzeňského ležáku, proto mu zástupci českého hokeje věnovali originální hokejový dres s číslem 175. „Pilsner Urquell je velmi aktivním fanouškem českého národního týmu. Jsme totiž přímo u toho, když lidé fandí doma u televize či společně s přáteli v hospodě nebo na náměstí u dobře načepovaného piva. Českým hokejistům držím palce a do dalších zápasů jim přeji hodně úspěchů na blížící se olympiádě i mistrovství světa,“ vzkazuje Grant Liversage.

Plzeňský Prazdroj patří k českému hokeji i díky Radegastu, který zůstává hrdým partnerem a oficiálním pivem hokejové extraligy i pro nadcházející sezóny. „Patříme jednoznačně k sobě – jak hokej, tak Radegast jsou tu pro správné chlapy, kteří umí ocenit hořké stránky života,“ říká k pokračujícímu partnerství Radegastu a nejsledovanější tuzemské ligy Marek Dvořák, marketingový manažer značky Radegast, a dodává „Fanoušci tak nepřijdou ani o oblíbený Radegast Index, který určuje největší extraligové bojovníky. Mohou dál sledovat, zda prvenství obhájí už dvojnásobný vítěz Jan Výtisk, který si už od začátku sezóny drží slušný náskok.“

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191 
Email:

Poznámky pro editory:
S celkovým prodejem téměř 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2015 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.

(Praha)