Plzeňský Prazdroj přišel pivařům k chuti: Stout je téměř vyprodaný

15.12.2016 Společnost

Před Vánoci milovníky piva uchvátil tmavý speciál s výrazným aroma a chutí po kávě i čokoládě. To, že se Češi experimentům nebrání a novinky na výčepech umí ocenit, dokazuje fakt, že je várka tmavého speciálu ze skladů Plzeňského Prazdroje téměř vyprodána již v polovině měsíce. 

Začátkem prosince se na výčep téměř tisíce pohostinství dostalo svrchně kvašené pivo stout. Tmavý speciál původem z Anglie mohou štamgasti ochutnat v rámci limitované várky piva, kterou Plzeňský Prazdroj pořádá v rámci programu Volba sládků.

„Stout patří mezi svrchně kvašená tmavá piva s přídavkem praženého ječmene a čokoládového sladu. Vyznačuje se výrazným aroma a hustou tmavou pěnou. I nezkušený pivař ocení jeho charakteristickou chuť po kávě a čokoládě se suchým dozníváním.“ říká Petr Kofroň, ředitel pivovaru ve Velkých Popovicích, kde byl stout uvařen. 

Pro předvánoční čas jsou právě silná piva oblíbená. „Pro zimní období jsme zvolili silnější tmavé pivo a podle odbytu jsme se trefili do černého. Limitovanou várku jsme vyprodali téměř celou během prvních čtrnácti dnů,“ dodává Petr Kofroň.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:  

 

  Poznámky pro editory

  • Na poli cestovního ruchu patří pivovar Plzeňský Prazdroj mezi světově nejlépe hodnocené turistické destinace. Prohlídková trasa Pilsner Urquell uspokojí i velmi náročné návštěvníky a seznámí je s příběhem a unikátním způsobem vaření zlatého ležáku Pilsner Urquell.
  • Pivovarské muzeum v Plzni se svo jedinečnou atmosférou mapuje vznik a rozvoj pivovarnictví a s ním souvisejících řemesel. Sídlí v původním středověkém právovárečném domě a ve svých fondech uchovává např. rozsáhlou sbírku pivního nápojového i obalového skla, etiket, pivních tácků, výtvarného umění, ale také řadu pivovarských kuriozit a mnoho dalšího.
  • Investice Plzeňského Prazdroje do podpory a rozvoje turistického ruchu v pivovarech v Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích dosáhly za posledních 10 let téměř 80 milionů korun. V roce 2015 využilo prohlídek, akcí, programů a dalších aktivit Plzeňského Prazdroje více než 880tisíc zájemců z Čech i zahraničí a za posledních deset let přesáhlo toto číslo 5 milionů návštěvníků.

(Praha)