Plzeňský Prazdroj vyhlásil tendr na kreativní agenturu pro Pilsner Urquell

1.2.2018 Pilsner Urquell

Plzeňský Prazdroj vyhlásil výběrové řízení na hlavního kreativního partnera pro prémiový ležák Pilsner Urquell. Výběrové řízení se týká českého a slovenského trhu, je uzavřené, zúčastní se jej 6 agentur. Vítěz by měl být znám začátkem dubna letošního roku.

„Po čtyřech letech spolupráce se slovenskou agenturou Saatchi jsme se rozhodli kreativu značky Pilsner Urquell prověřit,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Prémiová značka sází na vysokou kvalitu i v komunikaci. Její reklamní kampaně či sponzorské sportovní aktivity – zejména olympijské a hokejové, patří k těm nejlepším v oboru. To potvrzují i mezinárodní úspěchy jako je např. ocenění amerického Ads of the World, který vánoční spot z roku 2016 zařadil mezi nejlepší vánoční reklamy na světě. „Vždy se snažíme být ještě lepší a růst dál. Naším cílem je srovnávat se s nejlepšími a nejpřitažlivějšími kreativami na světě. Cítíme, že je teď vhodný čas na to, abychom získali nové silné nápady,“ komentuje tendr Grant McKenzie.

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191 
Email:

Poznámky pro editory
S celkovým prodejem necelých 11 milionů hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. Letos navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.

(Praha)