Prazdroj obdržel čtyři ceny v soutěži POPAI Awards

5.12.2018 Společnost

Plzeňský Prazdroj získal celkem čtyři ocenění v středoevropské soutěži POPAI Awards nejlepších reklamních prostředků umístěných přímo v prodejních místech. Za svůj nový koncept hospod Plzeňka obdržel prestižní cenu za nejlepší interiér restaurace.

 V kategorii Horeca, kde se hodnotí mimo jiné restaurace, zvítězila konceptová hospoda Plzeňka díky svému interiéru, kterému dominuje výčep ze skleněných kachlů inspirovaných plzeňským pivním půllitrem. „Koncept Plzeňka volně navazuje na tradici a historii značky, ale představuje ji soudobými moderními prostředky a provedením. Propojuje legendární české pivo s nejlepším českým sklářským řemeslem. Oboje má v Čechách dlouhou tradici a vynikající zvuk v zahraničí. Nový koncept si klade za cíl tyto dva světy prolnout v jednom celku a ukázat tak na výjimečnost obého,“ říká Jan Bouček, autor interiéru. Kromě skleněného výčepu dotváří interiér rovněž skleněná stěna s charakteristickou pečetí plzeňského ležáku a velkoformátové hliněné grafiky s motivy plzeňského pivovaru.

„První Plzeňka svého druhu s názvem Olše přivítala zákazníky začátkem listopadu na pražském Žižkově a následovat budou brzy další. Kromě příjemného prostředí nabízí i výbornou kuchyni a samozřejmě náš světoznámý ležák Pilsner Urquell v té nejlepší kvalitě. Věřím, že návštěva našeho nového konceptu bude pro všechny opravdovým zážitkem,“ dodává Martin Troup, marketingový manager Pilsner Urquell.

Ve stejné kategorii získal Prazdroj také cenu za Vynikající realizaci slovenského konceptu hospod Šariš Pub. Další ocenění pak získala značka Birell ze své regálové čelo v kategorii Vybavení interiérů obchodů. A vítězství si Prazdroj odnesl v kategorii prototypů ve spolupráci se společností Dekor za speciální zásobník na prodej Birellu Botanicals.