Prazdroj spouští aplikaci, která naviguje do hospod a ukazuje jejich výhody: od zahrádky, přes wi-fi až po sledování sportu

18.3.2019 Společnost

Plzeňský Prazdroj dnes oficiálně spustil mobilní aplikaci s navigací do hospod a restaurací s názvem Jdeš na pivo. Dostupná je pro telefony s operačním systémem Android i pro iPhony a již nyní lze aplikaci zdarma stáhnout v Google Play a App Store. Nabízí nejen vyhledávání hospod, ale také možnost rezervovat si stůl nebo podrobné filtrování podle pivních značek, nabízených služeb či hodnocení zákazníků.

Aplikace aktuálně sdružuje zhruba deset tisíc restaurací a hospod v celé České republice, které nabízejí některé z piv a nápojů Plzeňského Prazdroje, a vyniká tím, jak detailní informace o jednotlivých provozovnách milovníkům piv i dalším zákazníkům poskytuje. Hospody lze vyhledávat nejen podle jména, lokality a značky prodávaného piva, ale i dalších kritérií. „Pro lidi je dnes důležitý celkový zážitek z návštěvy restaurace. My jim novou aplikací chceme ulehčit hledání a pomoci jim najít tu, která splní jejich očekávání. Pro někoho je kromě piva na čepu zásadní zahrádka, pro jiného sportovní přenosy nebo připojení k wi-fi, teplá kuchyně, akceptace stravenek či platebních karet. To vše aplikace Jdeš na pivo obsahuje. A samozřejmě v ní lze vyfiltrovat i ty hospody, které získaly nové ocenění Hvězda sládků za perfektní péči o pivo a správné čepování, které jsme letos začali udílet,“ říká obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz

Mapová část aplikace rozlišuje mezi jednotlivými typy provozoven – speciálními ikonkami jsou vyznačené tankovny nebo konceptové hospody jako Radegastovny, Kozlovny, Srdcovky, Plzeňky a další. U každé hospody jsou detailní informace o nabízených službách, kontaktní telefon nebo proklik na její webové stránky. „Je to jedna z mnoha našich aktivit, jak podporujeme tuzemské hospody a restaurace. Hospodským tím vlastně nabízíme bezplatnou možnost prezentace a snažíme se k nim navigovat další zákazníky. Věříme, že i oni novou aplikaci ocení,“ komentuje Tomáš Mráz. V sekci novinky pak uživatelé najdou informace o aktuálním pivu nabízeném v programu Volba sládků nebo aktuality z Prazdroje.

Aplikace, kterou pro Plzeňský Prazdroj vyvinula agentura Brackets, funguje nejen na chytrých mobilech, ale i na webové stránce www.jdesnapivo.cz. Plzeňský Prazdroj počítá s tím, že do ní bude zařazovat další hospody v Česku. „Prozatím v ní chybí sezónní provozovny, do budoucna bychom ale i lyžařům, cyklistům či vodákům chtěli nabídnout přehled hospůdek, které bývají otevřené jen na část roku,“ dodává Tomáš Mráz. Kromě toho uživatelé v aplikaci již brzy najdou soutěže a další vychytávky.

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:

Mobil: +420 731 193 191 

Email: jitka.nemeckova@asahibeer.cz

 

 Poznámky pro editory

S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.