Šťavnatá kampaň Birellu podpořila dobrou věc!

9.8.2022 Udržitelnost a odpovědnost

Šťavnatá kampaň Birellu na platformě OnlyFans motivuje k prevenci a boří tabu. Odvážný projekt prostřednictvím moderátora Evropy 2 Tomáše Zástěry, který zábavnou formou vyzývá mladé lidi k preventivnímu samovyšetření prsou a varlat, podpoří neziskovou organizaci Loono. Ta se už osm let zabývá právě prevencí různých závažných onemocnění. Birell společně s fanoušky Tomáše Zástěry navíc na podporu aktivit Loona věnoval přes 300 000 Kč.

Birell se svými nealko radlery kampaní „Tak nestydatě šťavnaté, že musí být na OnlyFans“ cílí nejen na mladé lidi a povzbuzuje je k zájmu o zdraví a vlastní tělo, zvlášť když jde o citlivá místa. „Je třeba si přiznat, že i přes obrovskou dostupnost lechtivého obsahu v dnešní době a někdy i silné řeči se mladí lidé pořád stydí. Prohmatat si svá intimní místa a zkontrolovat své zdraví je pořád ještě svým způsobem tabu. A to jsme chtěli změnit. Proto jsme vytvořili projekt, který má šťávu, baví, ale zároveň připomíná důležitost preventivního samovyšetření,“ říká Lada Kohoutková, manažerka značky Birell.

Birell se v rámci kampaně spojil s Tomášem Zástěrou, moderátorem rádia Evropa 2 a účastníkem soutěže Survivor, který si na platformě OnlyFans vytvořil profil se šťavnatým a zároveň tajemným obsahem, na který pozval své fanoušky z Instagramu. Fanoušci, kteří si zaplatili za Tomášův obsah prostřednictvím OnlyFans, přispěli na aktivity Loona a byli navíc odměněni dárkem od Birellu vytvořeným speciálně pro tuto kampaň.

Tomáš Zástěra tak neotřelou a zábavnou formou přivedl své fanoušky na myšlenku, že prevence a péče o zdraví, včetně samovyšetření prsou a varlat, by měly být součástí našeho každodenního života. „Rád podporuji správné věci a tohle je jedna z nich. Celá kampaň je atraktivní a zajímavá a jsem rád, že společně můžeme udělat další krok na cestě k zodpovědnosti lidí a péči o zdraví. Odvážnější pojetí je v tomto případě navíc naprosto namístě, chceme společně otevřít diskuzi na téma intimity a intimních zdravotních problémů na sociálních sítích. Navíc mám rád vtipnou a netradiční formu a k tomu je OnlyFans ideální. Byla to zábava, ale hlavně věřím, že díky tomu se budou lidé na své tělo dívat jinak a budou na sebe dávat větší pozor,“ přibližuje Tomáš Zástěra.

Celková částka přesahující 300 000 Kč, kterou věnoval Birell a fanoušci na OnlyFans, pomůže neziskové organizaci Loono, která se podílela i na přípravě edukativního obsahu kampaně. „Je dobře, že existují firmy, které se nebojí otvírat témata, která byla dlouhou dobu tabu. A navíc hledají neotřelé cesty, jak dostat často životně důležité informace k cílové skupině, která třeba na prevenci vážných nemocí ještě nepomýšlí,“ říká Kateřina Šédová, zakladatelka neziskové organizace Loono.

Poznámka pro editory:

● Značka Birell je nejprodávanějším nealko pivem v České republice a lídrem celé kategorie nealkoholických piv. S podílem na trhu větším než 60 %. Na českém trhu je už 30 let. Limitovaná edice ochucených radlerů byla na trh uvedena v dubnu tohoto roku a bude k dostání v běžné síti prodejen v plechovkách o objemu 500 ml po dobu jednoho roku.
● Birell je součástí portfolia největší české pivovarské společnosti Plzeňský Prazdroj. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
● Birell také dlouhodobě spolupracuje s organizací Cesta za snem a Jiřím Ježkem, cyklistou a několikanásobným vítězem paralympiády. Touto spolupráci rozhýbává osoby s hendikepem, propojuje je se zdravými lidmi a motivuje je ke společné cestě za pohybem, snem i oslavou malých i velkých úspěchů.
● Loono je týmem mladých lékařů, studentů medicíny a dalších profesionálů, kteří věří, že by se neměli pacienti pouze léčit, ale vést k prevenci nejrůznějších onemocnění. V minulosti odstartovalo kampaň za prevenci onkologických (#prsakoule) a kardiovaskulárních onemocnění (#zijessrdcem) i reprodukčního (#doledobry) a duševního zdraví (#dobrenitro). Během 8 let své existence Loono zrealizovalo více než 2 500 workshopů, na kterých vyškolilo přes 120 tisíc lidí. Veškeré další informace najdete na webových stránkách www.loono.cz, sociálních sítích @Loonocz .