Tváří v tvář hořkým volbám. Radegast spustil soutěžní hru

26.5.2021 Radegast

Značka správně hořkého piva Radegast spustila webovou soutěžní hru Ratarova hořká cesta, která je součástí probíhající kampaně na pivo Radegast Ratar. Cílem hry je za pomoci správných rozhodnutí přežít v divočině. Na vítěze čeká domácí výčepní zařízení nebo roční zásoba piva Radegast Ratar. Soutěž probíhá do 6. června 2021.

Ve hře Ratarova hořká cesta je úkolem hráče přežít ve virtuální divočině bez cizí pomoci po dobu 14 dní. Aby se mu to podařilo, musí se správně rozhodovat a projít hořkými volbami až do konce.

Koncept soutěže a mechanika hry odkazují na náš „vlčí“ televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Ve hře si sami spotřebitelé vyzkouší, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché,“ říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.

Podmínkou účasti v soutěžní hře je věk 18 let a zakoupení alespoň jednoho piva Radegast Ratar v jakémkoliv obalu. Registrace do soutěže probíhá na webu, kam účastník vloží foto účtenky. Poté se vydá na cestu hrou a když se mu podaří dojít do konce, je automaticky zařazen do slosování o výhry. Webová hra probíhá ve čtyřech týdenních kolech a končí 6. června 2021.

Hlavní výhrou, která bude vylosována ze všech registrovaných hráčů, je domácí výčepní zařízení a 5 x 30l soudek piva Radegast Ratar. Každý soutěžní týden se navíc hraje o domácí výčep a malý soudek piva Radegast Ratar, zásobu piva Radegast Ratar na rok nebo voucher do Radegast e-shopu v hodnotě 500 Kč.

Radegast Ratar je mimořádně hořké osvěžení s 50 jednotkami hořkosti. Plná chuť a mimořádná hořkost, díky prémiovému chmelu Polaris, posunuje osvěžení z tohoto speciálního výčepního piva na výjimečný chlapský zážitek.

Poznámky pro editory:

  • V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970 a 3. prosince 2020 oslavil 50 let od uvaření první várky piva. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti.
  • Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, kam patří nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
  • Pivovar Radegast investoval za posledních 10 let desítky milionů korun do vodohospodářských projektů a během tohoto období snížil spotřebu vody potřebnou na výrobu piva o 38 %. V roce 2018 spotřeboval pouze 2,51 hl vody na výrobu 1 hl piva, dosáhl nejlepšího výsledku v historii a zařadil se tak mezi pivovary, které patří v šetření s vodou k nejlepším na světě.
  • Pivovar Radegast je součástí Plzeňského Prazdroje. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v České republice a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj získal v letech 2019 a 2020 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.