V zahraničí bude Pilsner Urquell propagovat Robbie Williams

20.4.2021 Pilsner Urquell

Legendární plzeňský ležák Pilsner Urquell bude v zahraničí propagovat reklama se slavným popovým zpěvákem Robbie Williamsem. Ukazuje, že každá skvělá věc mívá napodobeniny nebo imitátory, kteří samozřejmě mohou mít své kvality, originál je však jen jeden. To platí pro Robbieho Williamse s jeho výjimečně silným hlasem a neuvěřitelnými živými vystoupeními. Platí to i pro Pilsner Urquell, který dal světu ležák plzeňského typu.

Značka tento koncept – důraz na originalitu – uvedla na zahraničních trzích v loňském roce. Nyní jej rozšiřuje zapojením Robbieho Williamse, originální a ikonické rockové hvězdy, kterou zobrazuje na živém vystoupení, aby následně ukázala symboly originálního českého piva.

„Vaříme originální světový ležák a chceme, aby to celý svět věděl. Většina lidí se domnívá, že je-li něco originální, je to z podstaty lepší – a to v případě našeho piva rozhodně platí! Právě takto se zrodila myšlenka „Originál nic nepřekoná“, která míří přímo k jádru toho, kým jsme. Zároveň je to myšlenka, která má pozitivní odezvu u našich zákazníků po celém světě,“ říká Luděk Baumruk, globální marketingový ředitel Pilsner Urquell.

Televizní spot vychází ze snímku, ve kterém vystupoval Louis Armstrong a jehož tématem bylo sdělení, že imitátoři, jakkoli dobří, jsou vždy pouhou poctou originálu. „Naším cílem je šířit slávu Pilsner Urquell na mezinárodní úrovni a jsme přesvědčeni, že tento nový televizní spot podpoří obojí – znalost i vnímání – a odliší nás od našich konkurentů prezentací toho, díky čemu je Pilsner Urquell skutečně originální a jedinečný,“ zdůrazňuje Barbora Lešníková, globální brand manažerka značky Pilsner Urquell.

Výchozí kreativní námět zahraniční komunikace vznikl v McCann Prague ve spolupráci s kreativním týmem McCann Manchester.  „Není moc značek, které by mohly říct, že stvořily celou kategorii. A pokud vysíláme do světa zprávu, že Pilsner Urquell je originální ležák, zároveň z toho jasně vyplývá, že všechna ostatní piva typu ležák jsou pouhými kopiemi originálu. A kdo by nedal přednost originálu před napodobeninou? Hudební svět nám nabízí emocionální vazbu, působivou a snadno srozumitelnou analogii k našemu poselství originality. A zatímco vám toto poselství sdělujeme, necháváme Robbieho Williamse, aby vás bavil,“ doplňuje Tony Durston, ředitel kreativní skupiny, McCann Manchester

Reklamní spot bude od dubna uveden na několika trzích po celém světě. V televizích a na on-line platformách (Facebook, YouTube). Definitivní verze snímku vznikla v produkci Armada production (CZ) v režii Tomáše Řehořka, za kamerou stál světově proslulý kameraman Jens Maasbol.

 

CREDITS:

Campaign: „Nothing beats the original“

Client: Asahi Europe & International

Brand: Pilsner Urquell

On air: April 2021

Mediamix:  TVC, online

Creative agency: McCann Prague

Media agency: the combination of global and local media agency (Poland, Romania, Hungary, Spain, Germany, Austria, Italy, Japan, South Korea)

Creative director: Tony Durston

Account director: Roman Hula

Art director: Jiri Horut

Copywriter: Štěpán Benyovszký

Account manager: Jindřich Kaplan

 

O McCann Worldgroup

McCann Worldgroup, člen skupiny Interpublic Group (NYSE: IPG), je přední agenturní síť zaměřená na globální marketingová řešení, kterou ve více než 100 zemích, kde působí, spojuje jediná vize: pomoci značkám hrát významnou roli v životech lidí. Hodnocená jako nejvíce kreativní a efektivní marketingová společnost na světě, zahrnuje tato globální síť společnosti McCann (reklamní agentury), MRM//McCann (výzkum dat, technologie a relationship marketing), Momentum Worldwide (total brand experience), McCann Health (zdravotnický a farmaceutický průmysl), CRAFT (produkční společnost), PMK-BNC (entertainment/pop-kultura), Weber Shandwick (public relations) a FutureBrand (poradenství/design).

O McCann Prague

Full-servisová agentura s nejlepším výhledem na Prahu, sídlící v Riegrových sadech je členem skupiny McCann Worldgroup od roku 1991. Globální vizi agentury plní agilní tým čítající více než 120 profesionálů díky neustálému rozvíjení se v porozumění klientskému byznysu a každodenní píli vedoucí k doručení té nejsilnější a inovativní kreativy. To všechno přináší výsledky. Věříme, že díky silným výsledkům rostou naši klienti, a jedině tak můžeme růst i my. Na základě tohoto úsilí jsme se mohli stát silnými partnery svým klientům, jako je AirBank, Baťa, Coca-Cola, ING Bank, L’Oréal, Mastercard, Pilsner Urquell nebo Vodafone. Jako důkaz můžeme uvést několik prestižních ocenění, kterými se můžeme pyšnit: opakovaně získaný titul nejefektivnější agentura roku v soutěži efektivity Effie Awards, jedna z nejoceňovanějších agentur v českém i evropském kole IMC Awards nebo zlatý a bronzový lev z nejprestižnější reklamní soutěže Cannes Lions.

O Plzeňském Prazdroji

S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj největším exportérem českého piva. Jeho vlajková loď Pilsner Urquell vyráběná pouze v Plzni dala světu pojem piva plzeňského typu – spodně kvašeného hořkého ležáku, který dnes produkují pivovary po celém světě. Jeho historie se píše od roku 1842. Do společnosti Plzeňský Prazdroj patří společně s dalšími populárními značkami, jako jsou Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Birell a další. Jediným akcionářem Plzeňského Prazdroje, a. s. je skupina Asahi Europe & International.