Vánoční reklama Pilsner Urquell mezi nejlepšími vánočními spoty světa

6.1.2017 Pilsner Urquell

Americký portál hodnotící reklamy z celého světa Ads of the World zařadil letošní vánoční spot na tradiční plzeňský ležák Pilsner Urquell mezi nejlepší vánoční reklamy roku 2016 na světe. Spot, kde „na tradicích záleží“ vytvořila bratislavská agentura MUW Saatchi & Saatchi a produkovala ho společnost Boogie films. O postprodukci se postarala R.U.R. Postproduction.

V dojemném rodinném příběhu otce a jeho potomků jde o připomenutí důležitosti vánočních tradic a toho, co je jejich pravou podstatou. „Chtěli jsme v dnešní uspěchané době připomenout, co je o Vánocích opravdu důležité. Aby lidé alespoň na chvíli zapomněli na náročné předvánoční přípravy a zároveň si uvědomili, že právě rodinné tradice dávají vánočním svátkům ten správný rozměr,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.

Vánoční spot pro Pilsner Urquell se natáčel v centru Prahy pod vedením režiséra Juraje Janiše. Na pořízení všech záběrů postačily štábu dva dny. Část děje se odehrává na vánočních trzích na Náměstí republiky. Atmosféru pak v příběhu dokresluje známá píseň Petra Hapky Dívám se, dívám.

Reklamu můžete zhlédnout na tomto odkazu:
https://www.youtube.com/watch?v=45ywPstPVNg

Odkaz na portál Ads of the World najdete zde:
http://adsoftheworld.com/collection/highlighted_christmas_ads

 

Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje Vladimír Jurina je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
+420 724 617 886

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem téměř 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2015 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.

 (Praha)