Vánoční smíření podle Pilsner Urquell. V novém spotu hrají hlavní roli emoce

26.11.2018 Ostatní

Pravé Vánoce by neměly být jen ve znamení dárků, dobrého jídla a pití, ale i vzájemného porozumění a společných prožitků. Vánoční čas je ta pravá chvíle v roce, kdy je správné hodit všechny rozdíly za hlavu. Takové je poselství nového spotu Pilsner Urquell Půlnoční, který neoblíbenější česká pivní značka spouští v pondělí 26. listopadu.

Vánoce a předvánoční čas jsou pro Pilsner Urquell jedním z nejdůležitějších období v roce –lidé se častěji setkávají se svými blízkými, přáteli a s lidmi, na kterých jim záleží. Neodmyslitelnou součástí českých Vánoc i předvánočních setkání je právě Pilsner Urquell.

„V našem novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ říká marketingový manažer značky Martin Troup.

Nový spot vytvořil kreativní tým agentury VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina Blažević z Nomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare.

Kampaň se kromě televize a on-line kanálů brzy objeví i na billboardech. Kromě spotu Pilsner Urquell již tradičně připravil řadu dárkových vánočních balení.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:

Mobil: +420 731 193 191 
Email: jitka.nemeckova@asahibeer.cz

 

Poznámky pro editory

S celkovým prodejem přes 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2017 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.