Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje

15.10.2020 Společnost

Plzeňský Prazdroj má novou šéfku oddělení rozvoje obchodu, které má na starosti strategii pivovaru směrem ke spotřebitelům v místě prodeje, podporu prodeje produktů a rozvoj pivního trhu. Stala se jí Veronika Hořáková, která dosud v Prazdroji působila na pozici manažerky pronové kategorie.

„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková. Na pozici vystřídala Karla Krause, který přešel do mateřské společnosti Prazdroje Asahi Breweries Europe Group, kde bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií napříč společností.

V nové pozici pomohou Veronice Hořákové její zkušenosti z úspěšného působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla raketovému růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.

Veronika Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.

Kontakt:

Zdeněk Kovář

Plzeňský Prazdroj

735 189 368

 

Poznámka pro editory:

  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj získal v roce 2019 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.