Život může být i sladký! Peroni nabídne nealko ve stylu La Dolce Vita

21.3.2023 Ostatní produkty

Nejen hořké, ale také „sladké“ jako Itálie může být pivo. Oblíbený italský ležák Peroni Nastro Azzurro, který si loni získal své příznivce i v České republice, právě vstupuje na tuzemský trh se svojí nealkoholickou variantou.

Peroni Nastro Azzurro 0.0 % inspirované vášní a temperamentním životním stylem La Dolce Vita míří převážně na mladé dospělé lidi z větších měst. K výrobě prémiového nealko piva se používá ječný slad, kukuřice Nostrano Dell´isola, vysoce kvalitní pramenitá voda, směs aromatických chmelů a kvasnice pro spodní kvašení, jež jsou pro značku Peroni specifické.

„Loni jsme na český trh přinesli prémiový ležák Peroni Nastro Azzurro. Nyní nabízíme i jeho nealkoholickou variantu. Pohodu, kterou mají možnost zažít na dovolené v Itálii, chceme dopřát také českým zákazníkům, co nepijí alkohol,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje, jež značku Peroni v Česku výhradně distribuuje. Podle jeho slov se v létě objeví i na některých kulturních akcích, například na festivalu Metronom či Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech.

K mání bude ve vybraných restauracích, v hypermarketech Albert a na Rohlik.cz v ikonických lahvích 0,33 l. Ty reprezentují světoznámou školu italského designu a dodávají pivu Peroni šarm a styl.

Peroni Nastro Azzurro 0.0 % se bude do Česka – stejně jako alkoholická varianta – dovážet z Itálie. Mezi největší pivní trhy, kde se nealko Peroni aktuálně prodává, patří Itálie, Velká Británie, Kanada, Austrálie, Německo nebo Holandsko.

 

Poznámky pro editory

  • Peroni Nastro Azzurro 0.0 % přichází na tuzemský trh zhruba rok poté, co měl premiéru stejnojmenný ležák. Ten patří ke špičce mezi italskými pivy a v 74 zemích světa se ho ročně prodá více než 5,5 milionů hektolitrů. Od typického českého ležáku se liší v receptuře, základních surovinách i některých technologických postupech výroby. Je charakteristické svou jemnou hořkostí a vyváženou chutí, v níž zaznívají aromatické tóny citrusů. Jeho chuť se velmi podobá alkoholické verzi Peroni, 9 z 10 spotřebitelů ji označilo v rámci globálního výzkumu za totožnou.
  • Příběh piva Peroni Nastro Azzurro se začal psát v roce 1963 v podhůří Alp v Lombardii. Tehdy rodina Peroniových s úctou k tradičním italským hodnotám, kvalitě a řemeslné zručnosti, vytvořila pivo zrozené z temperamentního ducha a životního stylu La Dolce Vita, sladkého života. Svěží ležák si rychle získal své příznivce a brzy se rozšířil do celého světa. Již třetí generace mistrů sládků ho vaří se stejnou péčí, pozorností zaměřenou na detail, za použití těch nejlepších surovin, a vytváří tak oblíbený nápoj, který skvěle doplňuje italskou kuchyni, povahu a typickou družnost.
  • Filozofie značky se skrývá v jejím jméně Nastro Azzurro, modrá stuha. Jde o ocenění určené linkovým lodím, které překonaly Atlantický oceán s nejvyšší průměrnou rychlostí. V roce 1933 ho získala italská loď SS Rex, když trasu zdolala za čtyři a půl dne. To inspirovalo rodinu Peroniových k pojmenování pivní novinky. Modrá stuha se stala symbolem národního sebevědomí a vítězství ve velkém stylu.
  • Peroni Nastro Azzurro je součástí portfolia předního světového producenta piva a nealkoholických nápojů Asahi Brands International, jehož součástí je i Plzeňský Prazdroj.