![Prazdroj](https://www.prazdroj.cz/cospospohzeg/themes/prazdroj/img/logo-sm.png?bf6476bc)
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Život může být i sladký! Peroni nabídne nealko ve stylu La Dolce Vita
21.3.2023 Ostatní produkty![](https://www.prazdroj.cz/cospospohzeg/uploads/2023/03/Peroni-foto-2-002-292x188.jpg)
Nejen hořké, ale také „sladké“ jako Itálie může být pivo. Oblíbený italský ležák Peroni Nastro Azzurro, který si loni získal své příznivce i v České republice, právě vstupuje na tuzemský trh se svojí nealkoholickou variantou.
Peroni Nastro Azzurro 0.0 % inspirované vášní a temperamentním životním stylem La Dolce Vita míří převážně na mladé dospělé lidi z větších měst. K výrobě prémiového nealko piva se používá ječný slad, kukuřice Nostrano Dell´isola, vysoce kvalitní pramenitá voda, směs aromatických chmelů a kvasnice pro spodní kvašení, jež jsou pro značku Peroni specifické.
„Loni jsme na český trh přinesli prémiový ležák Peroni Nastro Azzurro. Nyní nabízíme i jeho nealkoholickou variantu. Pohodu, kterou mají možnost zažít na dovolené v Itálii, chceme dopřát také českým zákazníkům, co nepijí alkohol,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje, jež značku Peroni v Česku výhradně distribuuje. Podle jeho slov se v létě objeví i na některých kulturních akcích, například na festivalu Metronom či Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech.
K mání bude ve vybraných restauracích, v hypermarketech Albert a na Rohlik.cz v ikonických lahvích 0,33 l. Ty reprezentují světoznámou školu italského designu a dodávají pivu Peroni šarm a styl.
Peroni Nastro Azzurro 0.0 % se bude do Česka – stejně jako alkoholická varianta – dovážet z Itálie. Mezi největší pivní trhy, kde se nealko Peroni aktuálně prodává, patří Itálie, Velká Británie, Kanada, Austrálie, Německo nebo Holandsko.
Poznámky pro editory
- Peroni Nastro Azzurro 0.0 % přichází na tuzemský trh zhruba rok poté, co měl premiéru stejnojmenný ležák. Ten patří ke špičce mezi italskými pivy a v 74 zemích světa se ho ročně prodá více než 5,5 milionů hektolitrů. Od typického českého ležáku se liší v receptuře, základních surovinách i některých technologických postupech výroby. Je charakteristické svou jemnou hořkostí a vyváženou chutí, v níž zaznívají aromatické tóny citrusů. Jeho chuť se velmi podobá alkoholické verzi Peroni, 9 z 10 spotřebitelů ji označilo v rámci globálního výzkumu za totožnou.
- Příběh piva Peroni Nastro Azzurro se začal psát v roce 1963 v podhůří Alp v Lombardii. Tehdy rodina Peroniových s úctou k tradičním italským hodnotám, kvalitě a řemeslné zručnosti, vytvořila pivo zrozené z temperamentního ducha a životního stylu La Dolce Vita, sladkého života. Svěží ležák si rychle získal své příznivce a brzy se rozšířil do celého světa. Již třetí generace mistrů sládků ho vaří se stejnou péčí, pozorností zaměřenou na detail, za použití těch nejlepších surovin, a vytváří tak oblíbený nápoj, který skvěle doplňuje italskou kuchyni, povahu a typickou družnost.
- Filozofie značky se skrývá v jejím jméně Nastro Azzurro, modrá stuha. Jde o ocenění určené linkovým lodím, které překonaly Atlantický oceán s nejvyšší průměrnou rychlostí. V roce 1933 ho získala italská loď SS Rex, když trasu zdolala za čtyři a půl dne. To inspirovalo rodinu Peroniových k pojmenování pivní novinky. Modrá stuha se stala symbolem národního sebevědomí a vítězství ve velkém stylu.
- Peroni Nastro Azzurro je součástí portfolia předního světového producenta piva a nealkoholických nápojů Asahi Brands International, jehož součástí je i Plzeňský Prazdroj.