Podpora zákazníků a české pivní kultury

„Hospoda vždy hrála důležitou roli v české společnosti. Byla a stále je místem pro setkávání přátel, sousedů, rodin nebo obchodních partnerů. V uplynulých letech jsme však zaznamenali pokles návštěvnosti hospod, což mně osobně přijde jako velká škoda. Proto jsme se rozhodli, že tradici české pivní kultury pozdvihneme a zlepšíme prostředí hospod a hlavně kvalitu čepovaného piva. Pracujeme s provozovateli restaurací a pivnic, jak optimalizovat svoji nabídku, zachránit podnik v nesnázích, zlepšit svůj interiér a jak správně pečovat a natočit pivo jako křen."
—Václav Berka, emeritní vrchní sládek

Konceptová hospoda,
ideální místo na setkávání…

přes 130
konceptových hospod
které ve vás zanechají
skvělý pivní zážitek

Plzeňský Prazdroj už několik let úspěšně rozvíjí tzv. konceptové restaurace a pivnice. Vedle špičkové technologie pro čepování nabízíme celkové designové zpracování provozovny. Ruku v ruce s tím také i možnost používat naše chráněné vzory a vizuály našich pivních značek. Třeba hlavu kozla nad výčep nebo skvělé tankové pivo, které se stalo symbolem moderní hospody a budoucnosti české pivní kultury.

Mezi tyto druhy restaurací patří:

  • Pilsner Urquell Original Restaurant (Pilsner Urquell)
  • Plzeňka (Pilsner Urquell)
  • Originál 1869 (Gambrinus)
  • Srdcovka (Gambrinus)
  • Kozlovna (Velkopovický Kozel)
  • Radegastovna (Radegast)

S našimi zákazníky soustavně pracujeme a nabízíme jim služby navíc. Proč? Přece proto, abychom dál rozvíjeli českou pivní kulturu.

V roce 2018 jsme pro ně připravili tyto novinky:

THE WALL 2.0.

Nesoustředíme se jen na rozvoj konceptových restaurací a pivnic, ale pomáháme také vylepšovat vzhled interiéru a nově také exteriéru ostatních našich zákazníků. Vloni jsme vylepšili interiér a zdi formou tapet a dalších prvků ve 337 provozovnách. Nově jsme také začali pomáhat s vylepšením exteriéru a fasád provozoven, kterých jsme stihli před začátkem zimy opravit 38, další jsou domluvené na rok 2019.

Pivní Gastro Akademie

Ve spolupráci s moderním školícím centrem velkoobchodu Makro jsme uvedli nový program – Pivní Gastro Akademii, kterou prošlo v prvním roce 98 provozoven a jejich 392 majitelů, kuchařů nebo provozních.

Projekt Vesnice

V posledních letech sledujeme nemilý trend, kdy mnohé menší podniky na vesnicích zavírají a tím se i společenský život na vsi postupně začíná vytrácet. Prostřednictvím našeho projektu Vesnice se snažíme opět probudit život na českých vískách a maloměstech, obnovit místní tradice a zvyklosti. Připravujeme proto s tamními hospodskými různorodé akce na podporu pospolitosti obyvatel od oslav masopustu, Velikonoc, či Svatého Václava… ani grilovačka nesmí v létě chybět.

Umíte načepovat pivo jako křen?

Říká se, že sládek pivo vaří, ale hostinský ho dělá. Špatný výčepní může i dokonalé pivo zcela zkazit. Plzeňský Prazdroj dodává nápoje do zhruba 22 tisíc restaurací a pivnic. Je tedy logické, že jsme i vzhledem k prémiovému charakteru našich produktů lídrem ve školení výčepních.

Máme pět obchodních sládků, kteří pomáhají našim zákazníkům s čepováním. K nim se připojuje průběžně až 40 externích spolupracovníků, zkušených výčepních.

Škola čepování patří k nejoceňovanějším druhům podpory, kterou našim klientům nabízíme. Dostávají ji zcela zdarma, investovat musí jen svůj čas.

Mistr výčepní

1217
Počet hospodských a restauratérů, kteří se účastnili našich vzdělávacích programů v roce 2018.

Když od někoho chcete, aby se něco naučil a dělal to pořádně, měl byste ty nejlepší ocenit. Mezi výčepními každý rok volíme toho nejlepšího v soutěžích Pilsner Urquell Master Bartender, Gambrinus a Radegast Mistr výčepní.

Našim zákazníkům poskytujeme podporu i v otázkách legislativních, které se hospod velmi dotýkají. Rovněž jim dáváme nástroje a informace o tom, jak reagovat, když do hospody přijdou osoby mladší 18 let a chtějí si koupit alkohol.  V roce 2018 jsme rozdali více než 3 000 hospodských informačních balíčků a připravili instruktážní video, co dělat v situacích, kdy do hospody přijde dítě nebo mladistvý a dožaduje se piva.

V neposlední řadě jsme již třetím rokem pokračovali v našem úspěšném programu Volba sládků. Ten je určený pro vybrané hospody a restaurace s perfektní péčí o pivo a motivuje tak celý segment k vyšší kvalitě nabízených služeb.

Pomáháme i maloobchodním prodejcům

více než

1000
prodejen
prošlo regálovým programem

Prodávat pivo v obchodě samozřejmě nevyžaduje takové umění, jako ho správně načepovat. Přesto – umístění lahví, rozvržení regálů, zkrátka úprava sortimentu tak, aby působil přehledně a esteticky, chce také své. Nemluvě o hygieně a pořádku. Proto nabízíme obchodům „Regálový program“, v němž investujeme do prodejny v řádech desetitisíců korun na renovaci celé pivní sekce. Pomáháme tak prodejcům zvelebit prodejny, aby se v nich zákazníci cítili co nejlépe.

Našimi aktivitami pomáháme naplňovat tyto Cíle udržitelného rozvoje: